Trzykrotna mistrzyni świata w triathlonie i ambasadorka marki ASICS, Lucy Charles-Barclay, zaprojektowała najnowszą kolekcję kapsułową, której centralnym elementem jest model butów biegowych SUPERBLAST 2. Inspiracją dla designu produktów był przydomek brytyjskiej sportsmenki – Syrenka – nawiązujący do jej wyjątkowych umiejętności pływackich.
Aleksandra Załęska
2024-09-02 11:24
Udostępnij
Mistrzyni świata w Ironmanie stworzyła nową kolekcję

Lucy Charles-Barclay, będąca związana z ASICS od 2022 roku, przypisuje swoje osiągnięcia wytrwałości i sile mentalnej, kierując się mottem „Never Give Up” (z ang. „nigdy się nie poddawaj”). W swojej karierze zdobyła liczne tytuły, ale też stawiała czoła przeciwnościom. Po poważnej kontuzji, Lucy triumfalnie powróciła, zdobywając tytuł mistrzyni świata w Ironmanie na Hawajach w ubiegłym roku.

Najnowszy model butów SUPERBLAST 2, z opalizującymi paskami przypominającymi rybie łuski na logotypie ASICS oraz podeszwie środkowej na tle perłowego fioletu, jest hołdem zarówno dla jej pseudonimu, jak i niezłomnego ducha. Model ten uzupełnia damska kolekcja odzieży, w której znajdziemy takie elementy jak spodenki METARUN, top i kamizelkę – wszystkie zaprojektowane z myślą o maksymalnym komforcie i swobodzie ruchów.

„To moja pierwsza kolekcja stworzona wspólnie z zespołem ASICS. Proces projektowania był dla mnie niesamowitą przygodą. Uwielbiam, gdy dbałość o detale jest widoczna w każdym aspekcie projektu. Od pięknych kolorów po charakterystyczne wzory, czuję, że każdy element oddaje ducha syreny. Mam nadzieję, że każdy, kto założy odzież z tej kolekcji, poczuje się komfortowo i zainspirowany, aby wyjść i pobiegać, dbając zarówno o ciało, jak i umysł,” powiedziała Lucy Charles-Barclay.

„Lucy jest wyjątkową sportsmenką, inspirującą kobiety i dziewczęta na różnych poziomach zaawansowania do podejmowania aktywności. Ta kolekcja celebruje jej wpływ na społeczność. Praca nad tym projektem, łącząca kunszt ASICS z jej kreatywną wizją, była niezwykłą podróżą dla wszystkich zaangażowanych,” dodał Pierre Mollar, specjalista ds. marketingu produktów w ASICS.