Do sprzedaży trafił już nowy numer magazynu SOLARIUM & Fitness. Będzie co poczytać, bo objętość gazety to aż 128 stron wypełnionych artykułami i nowinkami z branży solaryjnej i fitness. Miłośnicy zdrowego stylu życia także znajdą coś dla siebie. Trzeci numer będzie w sprzedaży do grudnia.
Od redakcji:
Powód do niezadowolenia z łatwością można znaleźć. Narzekanie, frustracja i złość stały się ostatnio wszechobecne. Kryzys, ogólna trudna sytuacja w biznesie, mała frekwencja w studiach i wreszcie atak na branżę solaryjną, znalazłby się wśród najczęściej wskazywanych powodów tych negatywnych odczuć.
Zdecydowanie łatwiej jest jednak gdy frustrację próbujemy zastąpić uśmiechem, pogodą ducha i... gdy realizujemy pomysły mające ten stan rzeczy zmienić. Od czego zacząć? – może pojawić się pierwsze pytanie. Doskonałym pomysłem zdaje się promocja opalania w solarium, zgodnego z nowymi normami, czyli promowanie zdrowej i bezpiecznej usługi. Warto zainwestować w studia i już dziś pokazywać klientom to, co za chwilę będzie obowiązywało w każdym, nawet najmniejszym salonie. Z pewnością łatwiej jest promować nową jakość opalania, gdy dysponujemy więcej niż tylko jednym urządzeniem. W takim wypadku po prostu wybieramy jedno z nich i... rozpoczynamy kampanię. Nie oznacza to jednak, że gdy posiadamy tylko jedno solarium, zostaliśmy odgórnie zwolnieni z działań.
Każda chwila poświęcona na rozmowę z klientami, oddana na potrzeby wyjaśnienia przyszłych zasad, z pewnością zaprocentuje w przyszłości. Obecnie pytanie nie brzmi „czy warto wprowadzać te zmiany”, ale „kiedy to robić”. Nie ma już odwrotu, niedługo nowe normy będą musiały być wprowadzone. Promując zdrowe i bezpieczne opalanie, tłumacząc zmiany jakie następują w branży solaryjnej, sami pozbawicie argumentów tych, którzy atakują ten biznes. Pokażmy wszyscy razem, że artykuły atakujące usługę solaryjną, wytykające jej niską jakość, to nie norma, a jedynie marginalne sytuacje, nie mające wpływu na cały wizerunek branży.
Podstawą teraźniejszych działań jest zmiana wizerunku naszej branży. Przyszłość solaryjnego biznesu naprawdę może być widziana w kolorowych barwach. Wszystko zależy od naszych działań i naszej determinacji.
Teraz kilka słów o widocznym już światełku w tunelu. Pojawiają się pierwsze symptomy, że zbliża się ten moment, gdy cała gospodarka ruszy ze zdwojoną siłą, zostawiając gdzieś za sobą omawiany na każdym kroku kryzys. Liderzy branży solaryjnej wprowadzają na rynek nowe urządzenia i innowacyjne rozwiązania. To bardzo dobry znak.
Już dziś postaw na zdrowe i bezpieczne opalanie, a wyzwania dnia przyszłego powitasz z uśmiechem i zadowoleniem. Z roku na rok świadomość miłośników solariów wzrasta. Nie warto czekać na ostatni sygnał, nie warto czekać, aż cała konkurencja dostosuje się do nowych wymogów. Wtedy może być już za późno!
Już dziś weź przyszłość we własne ręce! Określ swoje potrzeby i przejdź do działania.
Tu nie ma miejsca na zwłokę. Solarium może być jeszcze bardziej bezpieczne! Przekaż tę wiedzę innym. Idzie nowe. To od Ciebie zależy, czy lepsze!
Redakcja
[-------]
Spis treści:
AKTUALNOŚCI
Trudne czasy branży solaryjnej 10
Solarium za podwójną gardą 14
PREMIERA
Przyszłość należy do mon amie! 16
Super początek 18
SoBronze? Naturalnie! 20
WYWIAD
O lampach Hanau wiemy wszystko 22
Co warto wiedzieć o balsamach solaryjnych 44
MARKETING
Użyteczny punkt widzenia 26
Jaką wartość ma dla mnie klient? 74
Kreowanie wizerunku w salonach SPA cz. II – Motywowanie 100
TECHNIKA
Jeśli Twój styl to słońce 28
Lampy na każdy czas 30
Triumfalny powrót 32
Profi(ty) SolGlass 34
ZDROWIE
Słodycz bez kalorii 38
Powitanie słońca 62
EKONOMIA
Biznes w kryzysie 40
Bezpieczne opalanie 72
PREZENTACJE
Nowe możliwości, nowe rozwiązania 48
Nowości, promocje w Solarex 50
Wilk syty i owca cała 54
Sposób na zdrową opaleniznę 56
Inteligentna technika w promocji 58
KOSMETYKI SOLARYJNE
Wyjątkowa i komfortowa 64
Kobiety lubią brąz 66
Sposób na pięknie opalone nogi 68
Pierwsza liga kosmetyków solaryjnych 70
RELAKS
Potęga muzyki relaksacyjnej 78
KOSMETYKA
Gwarancja sukcesu 80
Pożyteczne ultradźwięki 84
„Pajączki” coraz mniej groźne 85
Thermolifting Zaffiro 86
Ochrona w każdych warunkach 87
Przebarwienia – ostatnie starcie 88
MAKIJAŻ
Permanentne pożegnanie
z kolorowymi kosmetykami, cz. II 92
TARGI
Powitaj wiosnę na targach 94
Wszystko dla SPA & Wellness 109
PAZNOKCIE
Nie od razu Kraków zbudowano 96
MASAŻ
Czekolada dla ciała i ducha 98
KUCHNIA WELLNESS
Podróż do smaku 104
WELLNESS
Cud natury. Jelenia Struga SPA Resort 106
FITNESS
Rower do zadań specjalnych 110
Znakomity sposób na przedłużenie młodości 112
Anaboliki a organizm człowieka 114
Rodzina Vacu Activ rozrasta się 116
Fitness dla leniwych 118
RELACJE
Dobry beat! 121
NOWOŚCI
Urządzenia, lampy, kosmetyki 122-128
Redakcja “SOLARIUM & Fitness”, nr 3/2009
www.solarium.net.pl
www.fit.pl