Wszystkich miłośników aktywnego spędzania wolnego czasu zapraszamy 12 czerwca 2010 na Festiwal Zumby Bądź FIT.
fit.pl
2010-05-26 00:00
Udostępnij
Festiwal Zumby. Bądź FIT
Przygotujcie się na ogromną dawkę energii!

Festiwal przeznaczony jest dla kobiet, które chcą aktywnie spędzić wolny czas.



W programie przewidziany jest Maraton Zumby- dwie godziny rewelacyjnej zabawy, podczas której można zadbać o kondycję i spalić zbędne kalorie, a wszystko to za sprawą połączenia łatwych kroków tanecznych i świetnych kombinacji ruchów w rytm muzyki latynoskiej.

12:30 - rozpoczęcie Festiwalu
14:00-15:00 – I część Maratonu Zumby
15:30-16:30 – II część Maratonu Zumby
17:00 – metamorfozy na scenie

Maraton prowadzić będą:

Izabela Kin - przedstawicielka Zumby w Polsce, uczy już od 2006 roku (3 pierwsze lata w USA), natomiast w 2009 została Zumba Education Specialist.

Joanna Wesołowska - instruktorka salsy i certyfikowana instruktorka Zumby, na co dzień ucząca w Szkole Tańca Riviera.

Michał Kurpet - certyfikowany instruktor Zumby, prowadzi również zajęcia: jazz, videoclip dance, salsa.
Podczas imprezy można będzie skorzystać z porad dietetyków, wziąć udział w warsztatach makijażu oraz otrzymać porady od stylistów dotyczące doboru stroju i fryzur.

Świetna zabawa w połączeniu z wiosenną metamorfozą- to jest właśnie to!

Miejsce imprezy: Klub Stodoła, ul. Batorego 10, Warszawa

Cena biletu: 49zł



www.fit.pl
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.
Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.