W Polsce intensywnie rozwija się moda na fitnessową, zdrową i zadbaną sylwetkę. Dlatego też w ramach IV Fitness Marketing Event, który będzie miał miejsce 7-8 maja w Poznaniu po raz pierwszy w Polsce wręczone zostaną Nagrody Fitness Marketingu. Wyróżnienia honorują najlepsze inicjatywy oraz projekty marketingowe w branży fitness.
fit.pl
2010-03-26 00:00
Udostępnij
Nagrody Fitness Marketingu dla branży fitness
Nagrody Fitness Marketingu przyznane zostaną w czterech kategoriach: Sieć Klubów Fitness, Klub Fitness z Pasją, Marka Fitness, Marketingowy Projekt Fitness. Uczestnicy konkursu mogą zgłosić się do niego samodzielnie bądź zostać zgłoszeni przez osoby związane z szeroko pojętą branżą sportową.

Kandydatury przyjmowane są przez formularz dostępny na stronie www.fitnessmarketing.pl w terminie do 10 kwietnia 2010 roku.

Laureatów wybierze kapituła złożona z ekspertów związanych z fitnessem i marketingiem.



Dyrektor Projektu Fitness Marketing Event, Dawid Borciuch, podkreśla, że branża fitness w Polsce charakteryzuje się dużą dynamiką i innowacyjnością, a managerowie fitness klubów znajdują coraz ciekawsze i skuteczniejsze rozwiązania, które mają nna celu rozwój ich klubów. Dlatego też, wzorując się na najważniejszych światowych wydarzeniach branży fitness kapituła Projektu Fitness Marketing Event postanowiła uhonorować najlepsze inicjatywy w obszarze fitness i rekreacja, przyznając im nagrody Fitness Marketingu.

Laureatów Nagród Fitness Marketingu poznamy podczas wieczoru branżowego towarzyszącego konferencji Fitness Marketing Event oraz branżowym targom FIT-EXPO, które rozpoczną się 7 maja 2010 r. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

www.fit.pl