Nowy rozdział w historii klubu UP Fitness w Gdańsku: Sprzedaż na rzecz Medicover

W branży fitness doszło do znaczącej transakcji. Klub fitness UP w Gdańsku został sprzedany firmie Medicover. Ta transakcja jest wynikiem przemyślanych działań i decyzji strategicznych, które mają na celu dynamiczny rozwój oraz optymalizację posiadanych zasobów przez sieć klubów UP.
Ilona WIlk
2024-07-19 14:40
Udostępnij
Nowy rozdział w historii klubu UP Fitness w Gdańsku: Sprzedaż na rzecz Medicover
fot. Media społecznościowe UP Fitness

Medicover ponownie inwestuje

To nie pierwszy raz, gdy Medicover decyduje się na zakup klubów od sieci UP Fitness. W kwietniu ubiegłego roku firma ta odkupiła trzy kluby w Poznaniu oraz jeden w Swarzędzu. Te transakcje zyskały duże zainteresowanie w branży fitness i znacząco wzmocniły pozycję sieci UP Fitness na rynku. Obiekty te są wysoko oceniane przez klientów i inwestorów, co czyni je atrakcyjnymi do przejęć.

Standardy i lokalizacja kluczowe dla sukcesu

Fakt, że Medicover ponownie zdecydował się na zakup klubu UP Fitness, świadczy o wysokich standardach i atrakcyjnych lokalizacjach tych obiektów. Kluby UP Fitness cieszą się dużą popularnością, co potwierdza ich wartość rynkową. Sprzedaż klubu w Gdańsku to kolejny dowód na konkurencyjność i wysoką jakość świadczonych usług przez sieć UP Fitness.

Nowa nazwa – Well Fitness

Po sfinalizowaniu transakcji, klub fitness UP w Gdańsku zmieni nazwę na Well Fitness. Jest to część strategii rebrandingowej nowego właściciela, firmy Medicover. Współpraca z takim zaufanym partnerem jak Medicover, który cieszy się dużym zaufaniem wśród klientów, dodatkowo potwierdza wartość i konkurencyjność klubów UP Fitness.

Ambitne plany na przyszłość

Sieć klubów UP Fitness nie spoczywa na laurach i ma ambitne plany na przyszłość. Na początku 2025 roku planowane jest otwarcie nowych klubów na Dolnym Śląsku oraz w województwie mazowieckim. Inwestycje w nowe lokalizacje mają na celu dostarczanie usług fitness na najwyższym poziomie coraz większej liczbie klientów. Kolejne otwarcia są już w trakcie planowania na 2026 rok, a szczegóły będą ujawniane stopniowo.

Komentarz Dyrektora Generalnego

Sebastian Gazda, Dyrektor Generalny sieci UP Fitness, podkreśla znaczenie tej transakcji: "Dziękujemy za zaufanie i wsparcie, które motywują nas do dalszej pracy i rozwoju. Jesteśmy przekonani, że przed nami jeszcze wiele sukcesów, które umocnią naszą pozycję na rynku i przyniosą korzyści naszym klientom oraz partnerom biznesowym."

Sprzedaż klubu UP Fitness w Gdańsku to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju sieci UP Fitness i potwierdzenie atrakcyjności oferowanych przez nią lokalizacji. Transakcja ta z pewnością wpłynie na dalszy rozwój branży fitness w Polsce.

Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

 

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

 

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

 

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

 

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

 

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

 

 

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.