Alicja jest jak Krystyna Czubówna, a Bogdan - jak Juliusz Machulski. Podobieństwo dotyczy zarówno wieku, jak i energii do działania i zawodowego profesjonalizmu. 45-letni bohaterowie spotów reklamowych kampanii "Fachowcy 45 plus" promują zatrudnianie doświadczonych osób, które ukończyły 45. rok życia
fit.pl
2010-04-28 00:00
Udostępnij
fachowcy2W reklamach podkreśla się fakt, że osoby 45+ to niewykorzystany kapitał. Ich wiedza, umiejętności, doświadczenie i zainteresowania często nie są brane pod uwagę w procesie rekrutacji, wyłącznie z powodu wieku.

Celem kampanii jest przełamanie negatywnych stereotypów dotyczących pracowników w wieku 'niemobilnym' oraz zachęcenie pracodawców do utrzymania ich na rynku pracy. Kampania przekonuje właścicieli prywatnych firm, a także bezrobotnych po 45. roku życia, że osoby "w sile wieku" to fachowcy, z których wiedzy warto korzystać - tak jak robią to np. pracodawcy gwiazd telewizji, radia i filmu. Porównanie do sławnych osób świata kultury ma dodatkowo wzbudzić w odbiorcach poczucie własnej wartości, wiary w swoje możliwości i chęci do aktywnego poszukiwania zatrudnienia.

Kampania medialna - która jest częścią projektu „Promocja zatrudnienia osób 45+ w woj. łódzkim”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - będzie realizowana w dwóch etapach – na przełomie kwietnia i maja oraz we wrześniu.