Okazuje się, że coraz więcej kreatorów mody i twórców reklamy sięga po wizerunek starszych kobiet. Czyżby młodość przestała być tredy? Na pewno jest to znak pewnych przemian obyczajowych.
Na rynku zaczęło pojawiać się wiele kosmetyków przeznaczonych dla seniorek, tymczasem dostępne produkty najczęściej opatrzone są wizerunkiem zbyt młodych kobiet, których potrzeby są zupełnie inne. Firmy postanowiły coś z tym zrobić.
Na wybiegach i pokazach mody pojawiły się piękne po 50, w gazetach coraz częściej eksponuje się nagość pań dojrzałych. Starość przestała być tabu a zaczęła być trendy. Znana modelka Marie Helvin (57 lat) firmuje swoim ciałem jedną z najbardziej znanych marek bieliźnianych w Stanach.
Najbardziej znaną ambasadorką dojrzałego piękna w reklamach kosmetyków L’OREAL jest Jane Fondy a także Andy Mc Dowel l. Polscy twórcy również postawili na kobiety +40. Kampanii kosmetyków pro age firmy Dove wizerunku użyczyły wspaniałe polskie aktorki Beata Tyszkiewicz oraz Ewa Kasprzyk wsparte twarzą Edyty Jungowskiej. Znaną ambasadorką preparatów firmy Garnier jest Danuta Stenka, a twarzą kosmetyków AA - Kayah.
Taki przełom w rozumieniu i pokazywaniu piękna udowodnił konsumentkom, że nie ważny jest wiek, a liczą się potrzeby każdej indywidualnej kobiety, w końcu uroda każdej z nas jest wyjątkowa i niepowtarzalna.
www.fit.pl
