Witajcie miłośnicy fit.pl. Mamy niewątpliwą przyjemność przybliżyć wam nasz nowy projekt – znak jakości fit.pl.
Cóż to takiego? Każdy z Was stojąc przed regałem w sklepie, zastanawia się czy produkt, który chce nabyć, spełni jego oczekiwania. Zwłaszcza, że my, miłośnicy fit mamy dość specyficzne oczekiwania, co do tego. Co najlepiej zrobić? Oczywiście – sięgnąć do rankingu produktów. Ale po pierwsze – te rankingi, które ukazują się w czasopismach obejmują inny zakres produktów (samochody, sprzęt muzyczny), a po drugie – nawet jak znajdziemy już ranking z interesującymi nas produktami, to okazuje się, że nie powstał on z myślą o fit. Bo co jest dla nas ważne? Oczywiście, w zależności od produktu te wymagania są różne. Ale pewne możemy jasno określić, produkt: powinien być przydatny, lekki, jeżeli da się go zjeść – powinien być zdrowy i smaczny, i na końcu – nie powinien być horrendalnie drogi.
Wiedząc, że nie do końca jesteśmy tacy sami, jak reszta społeczeństwa, postanowiliśmy przygotować specjalnie dla Was cykl prezentacji produktów fit. Najpierw zdefiniujemy, jak taki produkt powinien wyglądać. Potem poprosimy producentów, którzy mają w swojej ofercie takie produkty, aby je nam udostępnili lub pomogli zebrać o nich informacje. Na koniec poprosimy naszych kolegów – miłośników fit (w tym być może i Ciebie), aby przetestowali produkt, a swoimi opiniami podzielili się ze światem fit.
Siedmiu wspaniałych i Dwunastu straceńców:)
Nie chcemy, aby znak Fit.pl przypadł firmom z jak największym budżetem na marketing. Dlatego nie sugerujemy się reklamami, opakowaniem z drogiego materiału, czy innymi cechami nie wpływającymi na to, co jest naprawdę dla konsumenta istotne. Dla każdego produktu inaczej budujemy procedurę oceniania – inaczej będziemy badać krem do rąk, buty narciarskie, preparaty wzmacniające włosy i paznokcie, a inaczej płatki owsiane. W każdym przypadku staramy się, aby nasza ocena wynikała zarówno z cech użytkowych (smakowych) indywidualnych jak i obiektywnych parametrów, które uzyskujemy od producentów. Wierzcie mi – często nie jest ważne, że dany produkt ma super-hiper związek budujący od nowa Wasze włosy. Ważniejsze jest, czy ten produkt w ogóle działa.
Naszymi ekspertami nie będą specjaliści z określonej dziedziny. O sprawdzenie walorów testowanych produktów, poprosimy Was – osoby, które, na co dzień korzystają z produktów spożywczych, ubrań, odżywek, kosmetyków, sprzętu. Nad całym procesem będą czuwać specjaliści – swoim nazwiskiem gwarantują rzetelność całego procesu. Koordynują oni tylko działania, a nie wpływają na ich wynik. Na podstawie Waszych opinii zbudujemy ranking produktów i przyznamy trofea: Złoty Znak Jakości Fit.pl i Zielony Znak Jakości Fit.pl.
[-------]
Królewska para
Złotym Znakiem Jakości chcemy uhonorować produkt, z którego chcielibyśmy korzystać, na co dzień, bez względu na cenę czy dostępność. Po prostu – najlepszy z najlepszych produktów fit, w danej dziedzinie.
Zielony Znak Jakość – to z kolei wyróżnik dla produktu, który ze względu na swoje walory jest szczególnie godny polecenia dla społeczności fit. Oprócz tych walorów nie może on być drogi – współczynnik cena/jakość musi być właściwy.
A po co to całe zamieszanie?
Przygotujemy dla Was kompletną listę zakupów. Ale tylko takich produktów, za które możemy ręczyć. Dlatego, jeżeli znajdziesz na półce w sklepie produkt, który u nas w prezentacji otrzymał znak fit.pl – możesz go śmiało kupić. Naprawdę warto!
Aleksandra Czarnewicz-Kamińska
Koordynator Projektu Znak Jakości fit.pl
ola@portal.fit.pl
O prezentacji Fit.pl słów kilka...
Każdy z Was stojąc przed regałem w sklepie, zastanawia się czy produkt, który chce nabyć, spełni jego oczekiwania.Postanowiliśmy przygotować, specjalnie dla Was cykl prezentacji produktów fit. Najpierw zdefiniujemy, jak taki produkt powinien wyglądać. Potem poprosimy producentów, którzy mają w swojej ofercie takie produkty, aby je nam udostępnili lub pomogli zebrać o nich informacje. Na koniec poprosimy naszych kolegów – miłośników fit (w tym być może i Ciebie), aby przetestowali produkt, a swoimi opiniami podzielili się ze światem fit.