Produkty mineralno – witaminowe bardzo korzystnie działają na zdrowie, a także na urodę
fit.pl
2010-05-28 00:00
Udostępnij
Dieta mineralno – witaminowa
Są łatwo dostępne, świeże i smaczne. Dieta mineralno – witaminowa wzmacnia ciało i rozświetla skórę. Nie jest skomplikowana. Z pewnością poprawi ci nastrój!



Dzień pierwszy i drugidieta cukinia
Śniadanie: 1 jabłko, 1 gruszka, 6 średnich truskawek, 4 łyżki serka homogenizowanego (210 kcal)

Obiad: potrawka z indyka, ziemniaki gotowane, surówka z marchewki i szklanka herbaty owocowej (360 kcal)

Kolacja: duszona kukurydza z mięsem drobiowym, kromka chleba pełnoziarnistego i szklanka zielonej herbaty (220 kcal)

Dzień trzeci i czwarty
Śniadanie: ryż z truskawkami, kawa zbożowa bez cukru (260 kcal)

Obiad: cukinia faszerowana, szklanka soku pomarańczowego (360 kcal)

Kolacja: fasolka szparagowa z koperkiem w sosie białym (160 kcal)

Dzień piąty i szóstydieta truskawki
Śniadanie: twarożek z owocami, kajzerka, szklanka herbaty owocowej (220 kcal)

Obiad: roladki z cukini i marchewki, szklanka soku jabłkowego (160 kcal)

Kolacja: zupa z malin z ryżem (130 kcal)

Dzień siódmy
Śniadanie: kromka chleba pełnoziarnistego, 4 łyżki jogurtu naturalnego, pomidor, szklanka herbaty owocowej (190 kcal)

Obiad: kapusta pekińska z kurczakiem, szklanka soku marchwiowego (160 kcal)

Kolacja: gruszka z serem pleśniowym, szklanka herbaty owocowej (240 kcal)


www.fit.pl
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.
Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.