Papier, woreczek, a może plastikowy pojemnik - w co najlepiej zapakować dziecku śniadanie do szkoły?
fit.pl
2011-02-10 00:00
Udostępnij
Śniadanie ucznia
kanapka tekstDrugie śniadanie w tornistrze ucznia jest narażone na zgniecenie. Bułka słodka, kanapka, warzywa, owoce i inne smakołyki trzeba odpowiednio i umiejętnie spakować - tak, by nie uległy deformacji, która może odebrać dziecku ochotę na posiłek. Pamiętaj, że odpakowanie ich nie może sprawiać dziecku problemów.

Prowiant można zabezpieczyć na kilka sposobów.

Kanapki trzeba owinąć przezroczystą folią spożywczą lub aluminiową. Świetnym rozwiązaniem są także specjalne plastikowe pudełeczka na jedzenie. Poza kanapką lub bułką mieszczą się w nim także warzywa i inne składniki szkolnego posiłku oraz papierowa serwetka do otarcia ust i rąk. Dodatkową zaletą pudełka jest ochrona prowiantu przed zgnieceniem - a szkolny plecak jest na nie szczególnie narażony.

Twarde owoce i warzywa takie jak jabłko, gruszka czy rzodkiewki można przenieść w woreczku foliowym. Natomiast bułkę słodką można kupić w cukierni już owiniętą w specjalny papier, w którym drożdżówka nie zeschnie się ani nie poplami książek.

Najmniej praktyczny jest tradycyjny  papier śniadaniowy, którym nie da się hermetycznie owinąć prowiantu. Cienki papier może łatwo się przerwać.

Zapakowane właściwie jedzenie schowaj w  specjalną kieszeń wewnątrz lub na zewnątrz plecaka.

www.dziecko.fit.pl

Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.
Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.