Modne, wygodne i bardzo kobiece – włoska marka inspirowana tańcem prezentowała się na Targach Fit-Expo 2009.
Deha jest ekskluzywną marką sportową typowo femini, prosto ze słonecznej Italii. Kolekcja, którą mogliśmy oglądać w Poznaniu, powstała z inspiracji tańcem. Skierowana jest do kobiet nowoczesnych, odważnych, kochających modę, a przede wszystkim aktywnych, które są ciągle w ruchu – ćwiczą, podróżują i potrzebują wygodnych i praktycznych, ale kobiecych strojów, podkreślających walory kobiet w różnym wieku.
– Kolekcja, na którą składają się 4 linie, ma 400 modeli: bluzek, bluz, kamizelek, kurtek, spodni, spodenek, jest pełna barw, bo wykorzystano aż 16 kolorów. Dzięki temu ubrania są pełne życia, energii i temperamentu. To cechy, które ją wyróżniają na rynku i przyciągają klientki – mówi Bożena Ślęzak, właścicielka firmy SAT, która jest dystrybutorem wielu sportowych marek, w tym także DEHA.
Dla miłośniczek zajęć w klubach fitness przygotowano specjalną linię DEHA Performance, w której zastosowano wyjątkowy materiał.
– To najbardziej charakterystyczna linia, typowo fitnessowa, w której wykorzystano materiał Meryl, który pozwala naszemu ciału oddychać. W czasie intensywnych ćwiczeń potrzebujemy bowiem czegoś, co pozwalała naszej skórze żyć – wyjaśnia Bożena Ślęzak.
DEHA to także bogata ilość akcesoriów, w tym torebki, które są prawdziwym hitem na polskim rynku. Są duże, pakowne i bardzo lekkie. Można spakować się w nie na zajęcia fitness, basen, na wycieczkę plenerową, a także do pracy czy na imprezę, ponieważ mają bardzo uniwersalne wzory. A torebki to idealne dodatki, by podkreślić własny styl.
– Dostępne są także inne dodatki, takie jak opaski i getry, którymi można dopełnić urodę stroju – dodaje Bożena Ślęzak.
Ubrania DEHA można nabyć w najlepszych sklepach sportowych i sklepach odzieżowych, które preferują sportowy styl ubierania się.