fit.pl mobile logo

Kolekcja ADIDAS jesień/zima 2010

adidas Originals na sezon jesień/zima 2010 to kolejne ekscytujące, modowe zestawienia dla fanów miejskiego stylu, która pozwoli wyrazić swoją oryginalność poprzez ubranie
adidas6Jesień i zima zbliżają się nieubłaganie, a wraz z ich przyjściem znika z ulic oryginalność i kolor. Ludzie uciekają w beże i szarości i w ten sposób, jak kameleony wtapiają się w bure miasta. adidas Originals przeciwstawia się nudzie i proponuje odskocznię do świata mody i miejskiego stylu.

Kolekcja na jesień i zimę 2010 to połączenie klasyki z nowatorskimi pomysłami. Popularną gamę ponadczasowych produktów adidas odświeżono, wzbogacając ją o nowe pomysły i najmodniejsze obecnie style. Dzięki temu najnowsza propozycja adidas Originals to sportowo-miejska linia o wielu obliczach, z którą żaden trip po mieście nie będzie nudny.

Przystanek nr 1: Nowoczesna klasyka
Najważniejszym wydarzeniem zbliżającego się sezonu będzie premiera uwspółcześnionych wersji modeli adidas Originals, uwielbianych przez fanów miejskiego, stylowego obuwia. Kultowe już modele adidas zostały odświeżone i zyskały nowy, wyjątkowy wygląd. Dzięki temu w sezonie jesień/zima 2010 zaprezentowane zostaną nowe wcielenia takich modeli jak: Superstar, Samba, Forum czy Stan Smith. Jednocześnie projektanci marki zadbali, by zachowany został klasyczny look Originals z jego charakterystycznym, zawsze rozpoznawalnym symbolem – koniczynką.

Jesień i zima będą również czasem narodzin nowej linii obuwia typu „lifestyle-tech” SOFTWEAR. Znakiem rozpoznawczym tej kolekcji jest połączenie zaawansowanych technologicznie materiałów i cienkich, lekkich tkanin, które podnoszą komfort użytkowania i nadają obuwiu futurystyczny wygląd. W tej linii znajdą się różne modele dla dziewczyn i chłopaków, dostępne w szerokiej gamie kolorów, które ożywią każdy szary dzień.

Przystanek nr 2: Ulica sznurówkowa
Damska kolekcja adidas Originals to połączenie oryginalności oraz współczesnych stylów, widocznych w ulicznej, swobodnej i kobiecej modzie sportowej. W tym sezonie propozycje projektantów adidas Originals pozwolą każdej dziewczynie wyrazić siebie na swój własny, niepowtarzalny sposób. Szczególnie warto zwrócić uwagę na nowy trend zaproponowany w linii RELACE z kolekcji Women’s Select – indywidualną stylizację ubrań przy pomocy… uwaga…sznurówek!!! Każda kobieta może zostać własna stylistką! Dzięki tworzeniu swoich własnych, indywidualnych wzorów, nie trzeba będzie się obawiać, że zobaczymy kogoś ubranego identycznie. Linia RELACE to znane, klasyczne modele takie jak bluza SUPERGIRL TRACKTOP, a także nowe, zaskakujące fasony obuwia: RELACE MID oraz RELACE BOOT. Linia dla kobiet, stanowiąca integralną część kolekcji Originals,  z pewnością przemówi do wszystkich dziewczyn, które lubią czuć się wyjątkowo.

 


Przystanek nr 3: niebieskie światło
Najmłodsze dziecko adidas Originals – kolekcja A.039 powraca z nowymi propozycjami zestawień ubrań dla dziewczyn i chłopaków oraz rozszerzoną gamą produktów. Kolekcja składa się z ubrań i obuwia utrzymanych w nowoczesnym, „ulicznym” stylu. Zarówno damska, jak i męska wersja to połączenie ugrzecznionych wzorów z niekonwencjonalnymi, nieco ekscentrycznymi detalami podkreślającymi pazur zza rogu ulicy. Idealne na popołudniowe spotkanie przyjaciółmi.

Zobacz galerię najnowszej kolekcji Adidasa

[-------]

Przystanek nr 4: Half-pipe w centrum miasta
Specjalnie z myślą o fanach snowboardu adidas Originals nawiązał współpracę z ekspertem w dziedzinie szaleństwa na desce,– marką Burton Snowboards. Jest to niesamowita gratka dla fanów adidas(1)tego zimowego sportu. Wspólna kolekcja o nazwie adidas Originals x Burton to miejska odsłona mody i wygody dla chłopaków, którzy miłość do deski przekładają nad swój wygląd.

Przystanek nr 5: Star Wars
Współpraca z LUCASFILM LTD której esencją jest połączenie kultowych produktów adidas i świata „Gwiezdnych Wojen” w sezonie jesień/zima 2010 wejdzie w nowy etap i sprawi, że „moc będzie z Wami”. Wybrane postacie z sagi filmowej znów będą firmować swoim wizerunkiem klasyczne fasony butów i odzieży adidas Originals z kolekcji StarWars. Han Solo stał się inspiracją dla butów SL 72 w kolorze grafitowym, zaś buty JOGGING HI CHEWBACCA z futrzanymii zamszowymi elementami stanowią swoisty hołd dla łagodnego, futrzanego olbrzyma. Ponadto adidas Originals stworzył we współpracy z twórcami „Gwiezdnych Wojen” linię rodem z odległej galaktyki nazwaną Good vs. Evil, na którą składają się klasyczne fasony koszulek oraz bluz sportowych, inspirowanych futbolem amerykańskim, tenisem i koszykówką.

adidas7Przystanek nr 6: Japońska dzielnica
Rok temu, efektem współpracy adidas Originals z japońskimi projektantami, wprowadzono kolekcję OT Tech, czyli po prostu Originals Tokio. OT Tech to nowe, inspirowane stylem japońskiego miasta ubrania - technologia i nowoczesność osadzone w miejskim, ulicznym stylu. Linia OT Tech jest stale poszerzana o nowe projekty, które rzucą na kolana nie jednego fana miejskiego, modern designu. Na jesienno-zimowe chłody z pewnością przydadzą się dodane do kolekcji wiatrówki i kurtki typu „shell” oraz buty takie jak HIKE BOOT czy ZX SPECIAL, łączące elementy klasycznych butów pustynnych z materiałami dostosowanymi do noszenia zimą.

Przystanek końcowy: Melanż z gwiazdami
Ostatnia propozycja to genialna kolekcja adidas Originals by Originals (ObyO), która w sezonie jesień/zima 2010 zaskakuje nowym wzornictwem damskiej i męskiej mody oraz po raz pierwszy propozycją dziecięcą. Ta najbardziej designerska kolekcja powstała we współpracy ze światowymi ikonami miejskiego stylu - Davidem Beckhamem, Kazukim i Jeremym Scottem. Świeża i nowoczesna linia ObyO na sezon jesień/zima 2010, zaprojektowana została z myślą o ludziach, którym moda nie jest obca i którzy nie obawiają się kontrowersyjnych, zaskakujących i nowatorskich rozwiązań.

Zobacz galerię najnowszej kolekcji Adidasa

www.fit.pl
 


PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl