Gwiazdor FC Barcelony i reprezentacji Brazylii, Ronaldinho podpisał kilkuletni kontrakt reklamowy z Nutrilite – producentem witamin, minerałów i suplementów diety. W zamian za każdego strzelonego przez Brazylijczyka gola firma będzie wpłacała pieniądze na rzecz potrzebujących dzieci.
Kampania z udziałem Ronaldinho to największa tego typu akcja w 74-letniej historii firmy. Obejmie 58 krajów na sześciu kontynentach.
Oprócz znanego piłkarza w promocji marki uczestniczyć będą także: Asafa Powell, najszybszy człowiek na świecie, rekordzista w biegu na 100 metrów, Liu Xiang, złoty medalista w biegach przez płotki na 110 metrów oraz Sanya Richards – amerykańska lekkoatletka, rekordzistka świata w biegu na 400 metrów.
Ronaldinho będzie dodatkowo pełnił funkcję Międzynarodowego Rzecznika kampanii charytatywnej na rzecz dzieci „One by One”, sygnowanej przez firmę Amway (właściciela Nutrilite) we współpracy z UNICEF. Za każdym razem, gdy Ronaldinho strzeli gola, sponsor przekaże środki finansowe na rzecz potrzebujących dzieci. Pieniądze trafią do każdego z 58 krajów, w których firma prowadzi swoje interesy.
– Od początku swojej kariery zawsze starałem się pomagać dzieciom. Dzięki marce Nutrilite, w ciągu trzech najbliższych lat każdy zdobyty przeze mnie gol przyczyni się do polepszenia jakości życia pokrzywdzonych przez los dzieci – wyznał na konferencji w Barcelonie brazylijski wirtuoz piłki.
A właściciele firmy zacierają ręce, że udało im się pozyskać do współpracy jednego z najwybitniejszych futbolistów świata. No, ale skoro mają na tym skorzystać dzieci nie ma co kręcić nosem.
A TUTAJ >> można zobaczyć reklamę z udziałem Ronaldinho