Poczucie szczęścia to najlepsza terapia odchudzająca, a najlepiej gdy to szczęście wiąże się z miłością
fit.pl
2008-10-22 00:00
Udostępnij
Szczęśliwi nie tyją
Szczęśliwa kobieta to szczuplejsza kobieta. Poczucie szczęścia to najlepsza terapia odchudzająca. I są na to dowody naukowe


 

Okazuje się, że kobiety ważą mniej, gdy są zadowolone z życia. Zdaniem naukowców, którzy prowadzili badania w tym temacie, waga kobiet waha się w zależności od poczucia szczęścia. Im osoba jest szczęśliwsza, tym mniej ma problemów z nadliczbowymi kilogramami. Tak przynajmniej dzieje się z zakochanymi kobietami.

Jak zaobserwowali naukowcy, kobiety na początku związku i przed ślubem, mają najładniejsze figury. Kobiety, chcąc zrobić jak najlepsze pierwsze wrażenie na swoim partnerze, bardziej niż w późniejszej fazie związku dbają o swój wygląd i kondycję. Przestrzegają diety, ćwiczą, chodzą do kosmetyczki. Z czasem jednak o tym zapominają, gdy związek przechodzi w fazę stabilizacji. Drugim okresem, kiedy kobieta wygląda równie atrakcyjnie i szczupło są przygotowania związane ze ślubem.

Same zainteresowane twierdzą, że rzeczywiście w tych dwuch kluczowych momentach bardziej przywiązują wagę do swojego wyglądu i wtedy najłatwiej utrzymać jest im prawidłowa wagę.

A więc nie pozostaje nam nic innego jak zawsze być szczęśliwym i zakochanym, jeśli chcemy mieć szczupłą sylwetkę. No i nie „zajadać” smutków.

www.fit.pl

Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.
Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.