2Skin |
„Na konwencji i targach w Poznaniu widać, że dziewczyny zdecydowanie chętniej wybierają kimonka, marszczenia, jakieś przekładania. Na to też przy zakupie zwracają najczęściej uwagę. Jeśli chodzi o normalną sprzedaż w sklepach sportowych wygląda to nieco inaczej, bo tam częściej wybierają dziewczyny bluzki z krótkim rękawem lub bez rękawów. Ale widać pewne tendencje. Ogólnie można powiedzieć, że idziemy w kierunku luźnych, marszczonych rzeczy” – powiedziała nam właścicielka 2Skin.
Co do kolorystyki – królują żywe kolory, choć klasyki, po prostu nie da się wyprzeć. „Jeśli chodzi o dół w odzieży sportowej kolory są raczej tradycyjne. Zachowujemy rasową czerń, grafit, piękne soczyste kolory, jak limonka, szafirowy, amarantowy. Wchodzą teraz one także do bluzek, bluz i topików” - mówiła Raszyk.
Feel Joy |
Na ten sezon marka Feel Joy proponuje: „Nasycone kolory: róże, żółcienie, fiolety. Dzianiny lekkie, zwiewne, nie krepujące ruchów, przyjemne dla ciała, niebanalne, asymetryczne, wyróżniające z tłumu” - powiedziała nam właścicielka – Justyna Solarz.
Wchodząca na nasz rynek Deha to włoska marka. Jak mówi Bożena Ślęzak: „Włoskie marki to przede wszystkim pomysł, żeby kobieta wyglądała pięknie – bella italia, bella donna. Tak żeby czuła się swobodnie, komfortowo.” Na lato Deha zapowiada: „Jak zawsze – biel, czerń, czerwień, nowy kolor szafir, turkus. Kolory jasne, wesołe, radosne.”
Deha |
Lato więc zapowiada się bardzo kolorowo. Naturalnie, swobodnie, na luzie – zarówno na sali treningowej, jak i na ulicy.
www.fit.pl