Jak wykorzystać gigantyczne zainteresowanie piłką nożną? Zaprosić do współpracy najlepszych piłkarzy świata i zaprojektować ubrania inspirowane futbolem. Tak właśnie zrobił Reebok, który wypuszcza właśnie na rynek linię odzieży miejskiej inspirowaną piłką nożną. A reklamują ja najlepsi z najlepszych w piłce noznej – Thierry Henry i Andrij Szewczenko
Kampania pod nazwą „Futbol to więcej niż 90 minut” („More than just 90 minutes”) promuje linię odzieży miejskiej, ale to tylko jeden z „piłkarskich” elementów w ofercie Reeboka. Znajdziemy w niej m.in. profesjonalne buty piłkarskie, piłki i odzież treningową. Teraz w sklepach pojawią się ciuchy dla przeciętnego zjadacza chleba opatrzone futbolowym logo. Linię reklamuje Thierry Henry, jeden z najlepszych piłkarzy świata, zawodnik Arsenalu Londyn i reprezentant Francji.
Kolekcja „More than just 90 minutes” obejmuje ubrania łączące miejską stylistykę z elementami kojarzącymi się z futbolem. Są to m.in. luzackie bluzy z kapturem, eleganckie bluzy z miękkiej bawełny i sportowe T-shirty. Ubrania są opatrzone firmowym logo w kształcie piłki i utrzymane w stonowanych kolorach – szarym, niebieskim i piaskowym z agresywnymi, czerwonymi wstawkami.
Jak mówi producent, jest to kolekcja dla ludzi niepokornych, szukających w ubraniu elementu na wyrażenie własnej osoby. Jest połączeniem piłkarskiej pasji z powracającą do mody estetyką punk.