Do klubów fitness i siłowni uczęszcza około 1,5 - 2 proc. Polaków. W Europie zachodniej ten odsetek jest kilkakrotnie wyższy. W Niemczech wynosi on 8 proc., w Anglii blisko 10 proc., a w USA ponad 12 proc. Aby w Polsce liczba osób aktywnie spędzających czas i korzystających z usług fitness rosła, potrzebne są właściwe działania reklamowe
fit.pl
2011-02-16 00:00
Udostępnij
Reklama klubu fitness
Mogą to być np. akcje promocyjne, podczas których można bezpłatnie poćwiczyć w klubie, skonsultować się z lekarzem, dietetykiem, porozmawiać z instruktorem, spróbować zdrowych potraw itp. Wiele takich imprez odbywa się latem, kiedy do klubów przychodzi najmniej klientów. Czasem kluby organizują też tzw. dni otwarte, podczas których można przyjść i bezpłatnie wziąć udział w zajęciach organizowanych przez fitnessklub. W okresie wakacyjnym fitnesskluby często też organizują bezpłatne zajęcia na świeżym powietrzu. Może to być np. nordic walking, pilates, tai chi itp. W ten sposób można zainteresować potencjalnych klientów swoją ofertą i zachęcić do prowadzenie zdrowego, aktywnego stylu życia. Warto zainteresować takimi akcjami lokalne media i zamówić w nich reklamę. Ten wydatek szybko się zwraca.

Podstawową formą reklamy są ogłoszenia w lokalnej prasie, ulotki oraz plakaty. Ulotki reklamowe warto zostawiać w gabinetach kosmetycznych, lekarskich, zakładach fryzjerskich. Jednym słowem tam, gdzie klient spędza czas, dbając o swoje zdrowie i wygląd. A najskuteczniejszą reklamą jest poczta pantoflowa, gdy klient klientowi poleci dany klub.

www.fit.pl