PIERWSZE TEGO TYPU BADANIE W POLSCE
Przeprowadzane dotychczas badania nt. stylu życia i aktywności kobiet opierały się w znacznej mierze na wynikach deklaratywnych. Tymczasem marka REXONA poszła o krok dalej. Zainicjowała REXperyment* - specjalny program, do którego zaproszono Polki. W badaniu wzięła udział grupa ambasadorek – kobiet o różnych profilach zawodowych, charakterologicznych i społecznościowych, z których każda prowadzi inny tryb życia. Nie zabrakło zapracowanych kobiet sukcesu, aktywnych studentek, czy też zabieganych mam łączących pracę zawodową z wychowaniem dzieci.
Każda z pań, biorących udział w badaniu, otrzymała nowoczesną bransoletkę JAWBONE UP, któramierzy aktywność fizyczną organizmu w ruchu, przy jedzeniu, a nawet we śnie. Dzięki specjalnej aplikacji na smartphona rejestruje bilans energetyczny organizmu. Dzięki temu możemy jasno określić jak bardzo aktywna w ciągu doby była każda z uczestniczek badania – ile energii wydatkowała na poszczególne czynności, jak zregenerowała organizm podczas snu.
ZASKAKUJĄCE WYNIKI
Wyniki badania okazały się być sporym zaskoczeniem nawet dla samych ankietowanych. Rok noszenia dużej damskiej torebki, z którą na co dzień widuje się kobiety na ulicach, to wydatek energetyczny, który w zupełności wystarczyłby na kołysanie przez miesiąc małego hipopotama. Z kolei dwa tygodnie treningu na bieżni (średnio 2h/dziennie) to tak, jakby zdobyć wierzchołek jednej z najwyższych gór świata Mount Blanc (4810 m. n.p.m.).
Wniosek? Kobiety biją rekordy! Codziennie pokonują olimpijskie dystanse. W tydzień biją rekord świata w podnoszeniu ciężarów, w dwa tygodnie wspinają się na najwyższe szczyty Himalajów, każdego dnia podejmują wysiłek większy niż im się zdaje!
Zdaniem fizjoterapeuty Bartłomieja Gajowca, który czuwał nad przebiegiem całego badania:
- Podczas prowadzenia badania zaobserwowaliśmy, że kobiety, choć deklarują, że nie chodzą regularnie do klubu fitness, tak naprawdę każdego dnia fundują sobie istny tor przeszkód. Biegają, jeśli nie po bieżni, to przynajmniej po biurze, czy w drodze do pracy, podnoszą ciężary – dzieci, zakupy i robią wiele rzeczy, które decydują o tym, że są ciągle aktywne. Nasza „uśredniona” badana tygodniowo okrąża murawę Stadionu Narodowego aż 157 razy. Warto zaznaczyć, że najbardziej aktywną grupą są kobiety w wieku 25-35 lat. Niemniej jednak należy pamiętać, że aktywność ruchowa zmienia się z wiekiem, z prowadzonym trybem życia (rodzina np.) oraz ogólnymi preferencjami i stanem zdrowia.
*Eksperyment przeprowadzony przez Unilever w grupie 10 kobiet przez okres 2 tygodni.
MotionSense™ – PRZEŁOMOWA TECHNOLOGIA
Podejmując codzienne wyzwania kobiety są niezwykle aktywne i żyją w ciągłym ruchu. Potrzebują ochrony, dzięki której będą czuć się pewnie i komfortowo w każdej sytuacji. Marka REXONA jako jedyna na rynku oferuje konsumentom antyperspiranty, które nie tylko redukują pocenie i hamują rozwój bakterii odpowiedzialnych za powstawanie nieprzyjemnego zapachu potu, ale także dzięki przełomowej technologii MotionSense™ – zapewniają długotrwałą świeżość o krok wyprzedzając pocenie.
JAK TO DZIAŁA?
Opatentowana technologii MotionSense™ sprawia, że po aplikacji antyperspirantu na skórę, na jej powierzchni zostają rozprowadzone specjalne mikrokapsułki zapachu. Pod wpływem ruchu ciała mikrokapsułki pękają zapewniając dodatkową porcję świeżości za każdym razem, gdy zwiększa się aktywność organizmu. Jest to bardzo ważne, ponieważ w ciągu dnia jesteśmy w ciągłym ruchu. Nawet tak prosta czynność jak mycie zębów, sprawia, że wykonujemy blisko 183 ruchy ramion/minutę.
Formuła z technologią MotionSense™ pozwala na zoptymalizowane działanie produktu i zapewnienie najwyższej ochrony przez 48 godzin od aplikacji. Unilever jako jedyny producent stosuje w antyperspirantach kapsułki zapachowe MotionSense™, dlatego żadne inne antyperspiranty nie działają tak, jak REXONA.
REXONA – NIEZAWODNA OCHRONA, DZIĘKI KTÓREJ MOŻESZ WIĘCEJ
Marka REXONA rozumie, że potrzeby higieniczne i pielęgnacyjne ludzi są różne. Dlatego za każdym razem opracowuje produkty dostosowane do różnych potrzeb kobiet, o nutach zapachowych dobranych do ich preferencji. Cechą wspólną wszystkich antyperspirantów REXONA jest: wysoka skuteczność – gwarancja świeżości, dzięki formule z zaawansowaną technologią MotionSense™, wysoka jakość produktów i bezpieczeństwo stosowania – wszystkie kosmetyki REXONA są przebadane dermatologicznie,każdy z antyperspirantów REXONA zapewnia 48 h ochrony przed potem i nieprzyjemnym zapachem.
www.uroda.fit.pl
Ile tak naprawdę ruszają się Polki?
Czy w zaledwie dwa tygodnie można „zdobyć” Mount Blanc? Albo przejść dystans z Krakowa do Zakopanego lub podnieść 3500 kg słonia? Okazuje się, że tak! Co więcej bohaterkami ww. osiągnięć są Polki – zapracowane bizneswoman, zabiegane matki czy pochłonięte nauką studentki. Te niecodzienne dane zebrano w najnowszym raporcie „Ile tak naprawdę ruszają się Polki?” zrealizowanym na zlecenie marki REXONA