Xtreme Fitness Gyms rewolucjonizuje branżę fitness dzięki ABC Glofox

Xtreme Fitness Gyms, jedna z najszybciej rozwijających się sieci klubów fitness w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z ABC Fitness, globalnym liderem technologii dla branży fitness. Kluczowym elementem tej kooperacji jest wdrożenie innowacyjnej platformy ABC Glofox, która ma zrewolucjonizować zarządzanie klubami oraz umożliwić jeszcze szybszą ekspansję marki.
Ilona WIlk
Dzisiaj 08:30
Udostępnij
Xtreme Fitness Gyms rewolucjonizuje branżę fitness dzięki ABC Glofox

Przełom technologiczny w zarządzaniu klubami fitness

Nowa platforma ABC Glofox wprowadza zaawansowane narzędzia do zarządzania członkostwem, harmonogramami zajęć, płatnościami oraz komunikacją z klubowiczami. To kompleksowe rozwiązanie pozwoli franczyzobiorcom Xtreme Fitness Gyms skupić się na tworzeniu wyjątkowej atmosfery i oferty, przy jednoczesnym usprawnieniu codziennych operacji.

"Technologia jest kluczem do sukcesu w dynamicznie rozwijającej się sieci, jak nasza. ABC Glofox pozwoli naszym partnerom skupić się na tym, co najważniejsze – budowaniu relacji z klientami i dostarczaniu im najwyższej jakości usług” – podkreśla James Cotton, CEO Xtreme Fitness Gyms.

Dynamiczne plany rozwoju

Wdrożenie ABC Glofox to krok, który ma przyspieszyć realizację ambitnych planów ekspansji sieci. Do końca 2024 roku Xtreme Fitness Gyms zamierza osiągnąć 100 rentownych klubów i zanotować wzrost o 72%. Kolejny strategiczny cel to 227 klubów franczyzowych do 2027 roku.

Co zyskują klubowicze?

Dzięki wdrożonej platformie członkowie Xtreme Fitness Gyms będą mogli korzystać z bardziej intuicyjnych systemów rejestracji, lepszej komunikacji oraz większej elastyczności w zarządzaniu swoim członkostwem. To podejście – skierowane na potrzeby klientów – wpisuje się w misję marki, która chce, by jej kluby były miejscem motywacji i dbałości o zdrowie.

Nowe standardy w branży fitness

Xtreme Fitness Gyms, dzięki współpracy z ABC Fitness, wyznacza nowe standardy w zarządzaniu klubami fitness. Rozwój technologiczny, innowacyjność i dbałość o relacje z klientami są kluczowymi elementami strategii marki. Dzięki temu sieć wspiera franczyzobiorców w osiąganiu sukcesów i podnosi poprzeczkę dla całej branży fitness w Polsce.