W ramach akcji odwiedzający wybrane hipermarkety będą mogli między innymi: skorzystać z bezpłatnych konsultacji żywieniowych, otrzymać indywidualnie skomponowane, 7- dniowe menu czy wziąć udział w degustacji produktów. Akcja potrwa do 16 czerwca br. w ponad 100 lokalizacjach w kraju. Pomysłodawcą akcji jest firma Nestlé
Celem kampanii „Jedz smacznie i zdrowo” jest edukacja Polaków w zakresie zdrowego odżywiania i komponowania zbilansowanej diety dla całej rodziny. W programie przewidziano między innymi bezpłatne konsultacje z dietetykiem, prowadzone podczas dwóch weekendów czerwca (od 4 do 6 i od 11 do 13 czerwca), w 25 hipermarketach Tesco. Na podstawie krótkiego wywiadu uwzględniającego m.in. płeć, wskaźnik BMI, aktywność fizyczną oraz preferencje smakowe danej osoby, konsultant skomponuje indywidualne, 7-dniowe menu.
Zdrowy wybór zaczyna się w sklepie – to tu klienci podejmują większość swoich decyzji zakupowych. I właśnie tu, w naszych sklepach będą mieli okazję poznać zasady właściwego komponowania zdrowych i smacznych posiłków. Chcemy podzielić się z nimi tą wiedzą, stąd decyzja o włączeniu się w akcję „Jedz smacznie i zdrowo” – powiedział Michał Sikora, Rzecznik Prasowy Tesco Polska.
Angażując się w edukację konsumentów organizator opracowała KOMPAS ŻYWIENIOWY® umieszczany na etykietach wszystkich swoich produktów. Oprócz tabeli wartości odżywczych, której integralną częścią jest wskaźnik GDA (Wskazane Dzienne Spożycie na składniki pokarmowe), KOMPAS ŻYWIENIOWY® posiada również pola „Warto wiedzieć” i „Warto zapamiętać”, zawierające informacje żywieniowe dotyczące każdego produktu Nestlé, a także porady na temat zdrowego stylu życia i sposobu komponowania zbilansowanej diety.
Na terenie sklepów będą także prowadzone akcje promocyjne, a na wszystkich czeka wiele dodatkowych atrakcji.
www.fit.pl