fit.pl mobile logo

600 nowych klubów fitness popularnej sieci Basic-Fit

Europejski gigant fitness zapowiedział rozpoczęcie budowy pierwszych klubów fitness w Niemczech. Basic-Fit planuje ich 20 do końca 2022 roku i aż 600 w perspektywie długoterminowej

Dyrektor generalny Rene Moos przyznał, że niemiecka ekspansja jest częścią ambitnych planów rozwoju sieci, zgodnie z którą do 2030 r. będzie działać 3500 klubów.

„Widzimy świetlaną przyszłość dla fitnessu, a w szczególności dla propozycji takich jak Basic-Fit” – powiedział Moos.

„W listopadzie ogłosiliśmy nasz zamiar przyspieszenia otwarcia klubów z 200 do 300 rocznie, w celu osiągnięcia 2000 lokalizacji do 2025 roku i od 3000 do 3500 klubów do 2030 roku.

„W drugim kwartale 2022 zaczniemy budowę pierwszych klubów w Niemczech i spodziewamy się otworzyć pierwsze w drugiej połowie tego roku. Łącznie spodziewamy się, że będziemy mogli uruchomić 600 lokalizacji w ciągu nadchodzących lat.

„Do tej pory otworzyliśmy 66 klubów i jesteśmy na dobrej drodze do zwiększenia naszej sieci łącznie do 1250 klubów w tym roku.

„Spodziewamy się wzrostu liczby członków o co najmniej 1 milion po silnym rozwoju w styczniu i lutym oraz jeszcze silniejszym pierwszych ośmiu dniach marca, wywołanym zniesieniem ograniczeń dotyczących karnetów zdrowotnych. W sumie rok 2022 zapowiada się jako rok ożywienia i wzrostu”.

Opublikowane wyniki za 2021 r. pokazują, że firma zwiększyła liczbę członków o 11 procent do 2,22 miliona (2020: 2,00 miliona) i odnotowała 110 otwarć klubów netto, zwiększając swoją sieć do 1015 klubów (wzrost o 12 procent rok do roku). Uruchomiła również nową aplikację Basic-Fit, która została opracowana we własnym zakresie.

Nieuchronnie na wyniki finansowe wpłynęła pandemia, tymczasowe zamknięcia klubów i ograniczenia rządowe, z przychodami w wysokości 341 mln euro (2020: 377 mln euro) i bazową EBITDA w wysokości 31,6 mln euro (2020: 93,8 mln euro). Doprowadziło to do straty netto w wysokości 150 mln euro w porównaniu do zysku w wysokości 125 mln euro w 2020 roku.

Dyrektor generalny Rene Moos potwierdził, że firma ma obecnie dostępną płynność finansową w wysokości 361 mln euro.

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl