Calypso Fitness konsumenckim liderem jakości 2021

Badania realizowane w ramach Projektu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI za cel główny przyjmują wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów dostępnych na polskim rynku. W badaniu gromadzone są opinie aktywnych konsumentów. Nie tylko identyfikowani są Liderzy, ale także gromadzona jest wiedza na temat jakości wybranych produktów i usług. Dodatkowo badanie przynosi wiedzę o tym, dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze. Projekt ukazuje skojarzenia jakie budzą wśród konsumentów, marki brane pod uwagę w badaniu.
2021-09-20 00:00
Udostępnij
Calypso Fitness konsumenckim liderem jakości 2021

Calypso Fitness zostało laureatem w kategorii “sieci klubów fitness” zajmując pierwsze miejsce. Skojarzenia z siecią jakie podali respondenci podczas badania to:

  • profesjonalizm
  • dobre wyposażenie
  • miła obsługa

Sieć klubów Calypso Fitness liczy ponad 50 lokalizacji w 23 miastach w Polsce. Niedawno operator poinformował o dołączeniu czterech nowych obiektów, w tym w znanej warszawskiej lokalizacji w Złote Tarasy, która po zakończeniu działalności Jatomi Fitness w Polsce była pusta. Jak się okazuje, 10 klubów sieci znajduje się także w portfolio Medicover Sport jako kluby franczyzowe.

Calypso z początkiem minionego roku, gdy rozpoczęła się pandemia Covid-19 w Polsce, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom tysięcy Polaków wprowadziła cykl zajęć dla dzieci i rodziców, pod nazwą „Strefa Kids Training, czyli w-f z Calypso Fitness”. Marka Calypso po raz kolejny udowodniła wówczas, że dostarcza klientom usługi na najwyższym poziomie przygotowując treningi online angażujące dorosłych i dzieci zupełnie bezpłatnie.