Partnerstwo marketingowe między Hussle (platformą i wyszukiwarką siłowni), a gigantem fast foodów McDonald`s zaowocowało znacznym wzrostem liczby osób przeglądających ofertę siłowni za pośrednictwem platformy. Według Hussle`a podczas promocji odnotowano 71-procentowy wzrost odwiedzin siłowni wymienionych na jego platformie, podczas gdy 87 procent klientów było nowych – nigdy wcześniej nie odwiedzało partnerów siłowni Hussle`a.
Klienci przybywający na platformę Hussle za pośrednictwem promocji McDonald`s stanowili także młodszą niż dotychczas grupę. Średnia wieku odwiedzających podczas kampanii wyniosła 28,7 lat w porównaniu do średniej wieku 33,5 lat w 2021 roku.
Hussle nie ujawnił faktycznej liczby osób, które odwiedziły jego platformę ani liczby osób, które weszły na siłownię, ze względu na umowę o zachowaniu poufności z McDonald`s.
Partnerstwo z sektorem fitness zostało zawarte po raz pierwszy w corocznym konkursie, który ogląda około 3,5 miliona klientów dziennie, a w który gra ponad siedem milionów osób każdego roku.
Klienci McDonald`s otrzymali szansę na uzyskanie dostępu do dowolnego z ponad 2000 partnerskich klubów fitness i ośrodków rekreacyjnych Hussle`s. Zwycięzcy otrzymali kod, aby wejść na stronę Hussle`a, gdzie mogli wybrać najbardziej odpowiedni dla siebie klub fitness.
Jamie Owens, dyrektor ds. partnerstw fitness w Hussle, powiedział: „Kampania stworzyła bezprecedensową ekspozycję dla branży fitness. Były to osoby przeglądające szczegóły konkretnej siłowni na naszej platformie i czytające o tym, co mają kluby do zaoferowania”.
„Monopoly w McDonald`s to jedna z największych konsumenckich kampanii marketingowych w Wielkiej Brytanii, a partnerstwo z tak kolosalną marką stanowiło wyjątkową okazję dla naszej branży, aby szybko dotrzeć do wielu osób – osób, do których w inny sposób nigdy nie dotarlibyśmy” – dodał.