Zdrofit prezentuje świeżo zaprojektowaną platformę komunikacyjną „Ruch to co lubisz”, która ma na celu podkreślenie emocjonalnych korzyści płynących z korzystania z usług tej sieci klubów fitness. Kampania jest ukierunkowana na pokazanie, jak aktywność fizyczna w Zdrofit przyczynia się do poprawy samopoczucia, satysfakcji oraz wyzwolenia pozytywnej energii.
Aleksandra Załęska
2024-09-17 11:13
Udostępnij
Nowa kampania Ruch to co lubisz

Platforma „Ruch to co lubisz” ma na celu:

  • Wzmocnienie esencji marki Zdrofit, która skupia się na „Wyzwalaniu energii do życia”.
  • Ugruntowanie pozycji Zdrofit jako lidera w branży fitness.
  • Podkreślenie, że Zdrofit nie tylko oferuje kompleksowe usługi fitness, ale także generuje pozytywne emocje i energię dla swoich klientów.

Kampania ma dotrzeć zarówno do milenialsów, jak i pokolenia Z i będzie realizowana poprzez różnorodne kanały komunikacji, zarówno online, jak i offline. Obejmuje reklamy w mediach społecznościowych, filmy na YouTube, billboardy oraz materiały wewnętrzne w klubach Zdrofit.

Za realizację platformy „Ruch to co lubisz” odpowiada agencja Keino, która przygotowała strategię, kreację oraz materiały promocyjne. Kontynuują oni współpracę z Benefit Systems Oddział Fitness.

Kreatywną wizję kampanii opracował Adam Zdeb, dyrektor kreatywny, a strategię przygotował Jan Mosiejczuk, dyrektor strategiczny w Grupie Keino. Warstwę wizualną projektu tworzyli art directors Łukasz Trocki i Klaudia Tomaszewska, wspierani przez zespół kreatywny, w tym:

  • Copywriterkę Olgę Srokę-Muth,
  • Designerów Karola Pomorskiego i Valerię Malyk,
  • SoMe content designerów Adriana Stronka i Bartosza Dąbrowskiego.

Spot i sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny Joho, część grupy Keino. Reżyserem spotu był Filip Bartczak, operatorem Nikodem Marek, a muzykę skomponował Michał Będkowski „Zeppy Zep”. Sesję zdjęciową zrealizował Jacek Kołodziejski, a produkcją zajęły się Aleksandra Mioduszewska i Justyna Sokołowska.