Platforma „Ruch to co lubisz” ma na celu:
- Wzmocnienie esencji marki Zdrofit, która skupia się na „Wyzwalaniu energii do życia”.
- Ugruntowanie pozycji Zdrofit jako lidera w branży fitness.
- Podkreślenie, że Zdrofit nie tylko oferuje kompleksowe usługi fitness, ale także generuje pozytywne emocje i energię dla swoich klientów.
Kampania ma dotrzeć zarówno do milenialsów, jak i pokolenia Z i będzie realizowana poprzez różnorodne kanały komunikacji, zarówno online, jak i offline. Obejmuje reklamy w mediach społecznościowych, filmy na YouTube, billboardy oraz materiały wewnętrzne w klubach Zdrofit.
Za realizację platformy „Ruch to co lubisz” odpowiada agencja Keino, która przygotowała strategię, kreację oraz materiały promocyjne. Kontynuują oni współpracę z Benefit Systems Oddział Fitness.
Kreatywną wizję kampanii opracował Adam Zdeb, dyrektor kreatywny, a strategię przygotował Jan Mosiejczuk, dyrektor strategiczny w Grupie Keino. Warstwę wizualną projektu tworzyli art directors Łukasz Trocki i Klaudia Tomaszewska, wspierani przez zespół kreatywny, w tym:
- Copywriterkę Olgę Srokę-Muth,
- Designerów Karola Pomorskiego i Valerię Malyk,
- SoMe content designerów Adriana Stronka i Bartosza Dąbrowskiego.
Spot i sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny Joho, część grupy Keino. Reżyserem spotu był Filip Bartczak, operatorem Nikodem Marek, a muzykę skomponował Michał Będkowski „Zeppy Zep”. Sesję zdjęciową zrealizował Jacek Kołodziejski, a produkcją zajęły się Aleksandra Mioduszewska i Justyna Sokołowska.