Orangetheory Fitness powołuje dyrektora muzycznego

Muzyka w sektorze fitness odgrywa istotną rolę. Wiedzą o tym zarówno duże marki, które coraz częściej zapewniają muzykę na żywo, jak i mniejsze kluby. Sieć Orangetheory po przeprowadzeniu ankiety wśród 35 tysięcy swoich klientów zdecydowała się powołać dyrektora muzycznego
2022-03-16 00:00
Udostępnij
Orangetheory Fitness powołuje dyrektora muzycznego

Światowej sławy artysta, DJ i producent Steve Aoki został pierwszym w historii CMO – „Chief Music Officer”. Nowo utworzona rola umożliwia Orangetheory wykorzystanie mocy muzyki do motywowania swoich klubowiczów podczas ich fitnessowych podróży.

Muzyka jest istotnym elementem doświadczenia Orangetheory Fitness, napędzającym energię i motywację, które pomagają aby osiągnąć swoje cele. W grudniu 2021 r. Orangetheory przeprowadziło ankietę wśród ponad 35 000 członków, aby zrozumieć rolę muzyki w ich rutynie fitness. Badanie wykazało, że 91% członków uznało, że muzyka jest ważna dla ich treningu, podczas gdy 94% stwierdziło, że muzyka motywuje ich do dalszego wysiłku.

Opierając się na tych wynikach, Orangetheory rozpoczął współpracę z Aoki jako Chief Music Officer, gdzie będzie nadzorował muzyczną atmosferę globalnej sieci Orangetheory przez cały rok. W tej ważnej roli Aoki użyczy swojej wiedzy na temat przestrzeni muzycznej, aby pomóc marce rozwinąć doświadczenia swoich klientów. Aoki poprowadzi muzyczne sesje doradcze z zespołem Orangetheory, zapewni spersonalizowane utwory muzyczne dla ekskluzywnych treści dla członków oraz pomoże marce ustanowić Muzyczną Radę Doradczą, aby w przyszłości rozszerzyć jej zaangażowanie na członków i muzykę. Zaprojektuje również niestandardowy utwór do nadchodzącej kampanii reklamowej Orangetheory „More Life”, co jeszcze bardziej wzmocni relację Orangetheory i Aoki.

Jako partner marki, Aoki będzie ściśle współpracował z zespołem fitness Orangetheory, ma także przygotować ścieżkę dźwiękową do nowej serii treningów o nazwie „All Out with Aoki”.

„Zdrowie, nauka i technologia to dla mnie trzy osobiste pasje i jako dyrektor muzyczny Orangetheory Fitness jestem w stanie wykorzystać je wszystkie” – powiedział Steve Aoki. „Istnieje silna paralela między energią na moich pokazach a tym, jak trenerzy Orangetheory codziennie prowadzą swoje zajęcia – moje nowe setlisty mają wzmocnić ten i tak już niesamowity trening”.

„Znamy kluczową rolę, jaką muzyka odgrywa w treningu, dlatego zatrudniliśmy Steve’a Aokiego jako CMO” – powiedział Dave Long, współzałożyciel i dyrektor generalny Orangetheory Fitness. „Zaangażowanie Steve’a w zdrowie i dobre samopoczucie w połączeniu z jego pasją do nauki i technologii sprawia, że idealnie pasuje na to stanowisko”.

Partnerstwo Orangetheory i Aoki będzie kontynuowane przez cały rok kalendarzowy.

Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

 

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

 

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

 

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

 

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

 

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

 

 

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.