Światowej sławy artysta, DJ i producent Steve Aoki został pierwszym w historii CMO – „Chief Music Officer”. Nowo utworzona rola umożliwia Orangetheory wykorzystanie mocy muzyki do motywowania swoich klubowiczów podczas ich fitnessowych podróży.
Muzyka jest istotnym elementem doświadczenia Orangetheory Fitness, napędzającym energię i motywację, które pomagają aby osiągnąć swoje cele. W grudniu 2021 r. Orangetheory przeprowadziło ankietę wśród ponad 35 000 członków, aby zrozumieć rolę muzyki w ich rutynie fitness. Badanie wykazało, że 91% członków uznało, że muzyka jest ważna dla ich treningu, podczas gdy 94% stwierdziło, że muzyka motywuje ich do dalszego wysiłku.
Opierając się na tych wynikach, Orangetheory rozpoczął współpracę z Aoki jako Chief Music Officer, gdzie będzie nadzorował muzyczną atmosferę globalnej sieci Orangetheory przez cały rok. W tej ważnej roli Aoki użyczy swojej wiedzy na temat przestrzeni muzycznej, aby pomóc marce rozwinąć doświadczenia swoich klientów. Aoki poprowadzi muzyczne sesje doradcze z zespołem Orangetheory, zapewni spersonalizowane utwory muzyczne dla ekskluzywnych treści dla członków oraz pomoże marce ustanowić Muzyczną Radę Doradczą, aby w przyszłości rozszerzyć jej zaangażowanie na członków i muzykę. Zaprojektuje również niestandardowy utwór do nadchodzącej kampanii reklamowej Orangetheory „More Life”, co jeszcze bardziej wzmocni relację Orangetheory i Aoki.
Jako partner marki, Aoki będzie ściśle współpracował z zespołem fitness Orangetheory, ma także przygotować ścieżkę dźwiękową do nowej serii treningów o nazwie „All Out with Aoki”.
„Zdrowie, nauka i technologia to dla mnie trzy osobiste pasje i jako dyrektor muzyczny Orangetheory Fitness jestem w stanie wykorzystać je wszystkie” – powiedział Steve Aoki. „Istnieje silna paralela między energią na moich pokazach a tym, jak trenerzy Orangetheory codziennie prowadzą swoje zajęcia – moje nowe setlisty mają wzmocnić ten i tak już niesamowity trening”.
„Znamy kluczową rolę, jaką muzyka odgrywa w treningu, dlatego zatrudniliśmy Steve’a Aokiego jako CMO” – powiedział Dave Long, współzałożyciel i dyrektor generalny Orangetheory Fitness. „Zaangażowanie Steve’a w zdrowie i dobre samopoczucie w połączeniu z jego pasją do nauki i technologii sprawia, że idealnie pasuje na to stanowisko”.
Partnerstwo Orangetheory i Aoki będzie kontynuowane przez cały rok kalendarzowy.