Popularna sieć restauracji fast food od kilku lat organizuje zabawę Monopoly opartą na słynnej grze planszowej. Zasada jest prosta, aby zebrać elementy gry i mieć szansę na nagrody należy jeść w sieci wyznaczone produkty. Nagrody są podzielone na natychmiastowe oraz dużo bardziej wartościowe wymagające zebrania określonych kawałków gry. To co część środowiska zaszokowało, to nawiązanie partnerstwa przez McDonald`s z platformą zrzeszającą kluby fitness.
Umowa da klientom McDonald`s szansę na uzyskanie dostępu do dowolnego z ponad 2000 partnerskich klubów fitness platformy Hussle w Wielkiej Brytanii. Zwycięzcy otrzymają kod do wejścia na stronę Hussle, gdzie będą mogli wybrać najbardziej odpowiedni dla siebie klub.
Cztery nagrody Hussle to:
- Milion szans na 50 procent zniżki całodniowego karnetu na siłownię w sieci Hussle
- Milion szans na darmowy karnet plus dostęp przez siedem dni do zajęć online
- Osiem szans na trzy miesiące gratis w wybranym klubie w sieci Hussle
- Pięć szans na roczny karnet w wybranym klubie w sieci Hussle
Operator przyznał, że decyzję podjęto świadomie, biorąc pod uwagę możliwe negatywne reakcje ze strony klientów. Jednak zwyciężyła chęć dotarcia z ofertą do osób, które z reguły nie korzystają z ich usług.
„Stare powiedzenie jest tak prawdziwe… jeśli nadal będziemy robić te same rzeczy, reklamując fitness tym samym ludziom, zawsze przeciągniemy tych samych ludzi przez nasze drzwi” – powiedział w mediach Jamie Owens, dyrektor ds. Partnerstwa fitness w Hussle. „Jeśli siłownie mają być popularne, musimy współpracować z głównymi markami. Ta kampania jest niezbadanym obszarem, ale jest także ekscytującą okazją do bezpośredniego dotarcia do nowych klientów. To partnerstwo prezentuje fitness przed siedmioma milionami ludzi, z którymi w przeciwnym razie niekoniecznie moglibyśmy rozmawiać”.
„Jest to bezprecedensowa ekspozycja dla naszej branży – współpraca z tak kolosalną marką komercyjną będzie oznaczać, że każdy klub na platformie Hussle będzie prezentowany jednej trzeciej populacji Wielkiej Brytanii (ponad 3,5 miliona klientów każdego dnia) w ciągu sześciu tygodni promocji Monopoly na McDonald’s przebywa w restauracjach” – powiedział Owens. „Dzięki naszej nowej usłudze konwersji członkostwa, która aktywnie zachęca klientów do dołączania do odwiedzanych klubów, otwieramy zupełnie nowy kanał dla członków społeczności w niezwykle trudnej grupie wiekowej, ponieważ publiczność Monopoly to głównie osoby w wieku 16-24 lata”.
Hussle ma nadzieję, że dzięki partnerstwu do jego platformy dołączy więcej siłowni, a rezultatem będzie jeszcze silniejsza marka.
„Po pandemii, kiedy kraj bardziej niż kiedykolwiek koncentruje się na zdrowiu, teraz jest idealny czas, aby stanąć przed 85 procentami populacji, która nigdy nie korzysta z naszych obiektów” – powiedział Owens. „Nie mogę wymyślić lepszego sposobu niż współpraca z Monopoly w McDonald`s, prawdopodobnie największej brytyjskiej platformie angażującej marki. Cieszymy się, że możemy przenieść branżę fitness na ten etap”.
Pozostałe nagrody dostępne dla graczy Monopoly w McDonald`s, to darmowa gra w menu McDonald`s, wybrane pozycje z karty oraz większe nagrody, takie jak 100 000 funtów, Mini Coopers, PS4 Pro, telefony komórkowe oraz nowa Złota Karta McDonald`s VIP Gold, która umożliwia odbiorcom bezpłatny średni posiłek co tydzień przez 12 miesięcy.