Gwiazda robi to co zalecili jej dietetycy czyli je wysokobiałkowe produkty i dużo spaceruje. Wkrótce będzie mieć figurę jak modelka
fit.pl
2011-04-27 00:00
Udostępnij
Kora zrzuca zbędne kilogramy
kora tekstJurorka „Must be the Music”  to kolejna gwiazda, która postanowiła, że na wiosnę musi schudnąć. Wokalistka Mannamu zaczęła stosować bijącą rekordy popularności dietę Dukana.

Artystka jada posiłki przygotowywane z produktów o dużej zawartości białka. Podstawą jej menu jest białe mięso Dietę białkową uzupełnia  serami, rybami, owocami morza i oczywiście warzywami, które są blanszowane albo gotowane na parze. Ulubionym daniem Kory jest grillowana pierś kurczaka z brokułami i pomidorami, a także duszony pstrąg w ziołach.

Na razie artystka bardzo ją zachwala, jednak boi się efektu jojo. Dlatego poprosiła o pomoc specjalistów od odchudzania, żeby w czasie stosowania diety i po jej zakończeniu nie popełniać błędów, które prowadzą do nawrotu kilogramów.

Artystka, żeby mieć smukłą sylwetkę nie ogranicza się wyłącznie do diety. Oprócz nowych nawyków żywieniowych dużo spaceruje. Piesze wycieczki robi codzinnie i poświęca im około 1,5 godziny. Gdy dieta idzie w parze z aktywnością, efekt odchudzania jest szybszy i trwalszy.

Kora jak sama przyznaje nie ma doświadczenia z dietami, ponieważ nigdy nie miała większych problemów ze swoją wagą, ale teraz uznała, że smukła sylwetka w jej wieku i przy jej aktywności scenicznej jest konieczna.

www.fit.pl
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.
Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.