Poznaj nowe produkty z linii Dance, Cardio, Yoga, Running oraz Sport Culture... Dance Nie jest ważne, czy właśnie została entuzjastką tańca, czy jest nią od wielu lat – gdy tylko porusza się w rytm muzyki, jest gwiazdą. Firma Nike stale jej towarzyszy i daje inspirację potrzebną do osiągnięcia szczytu, do wyrażenia własnej osobowości, do odnalezienia w tańcu własnego stylu. Każda tancerka jest wyjątkowa i na różnych etapach rozwoju ma różne wymagania, gdy chodzi o możliwości i wygląd strojów oraz sprzętu. Firma Nike spełnia te potrzeby na każdym etapie. Także w nowej kolekcji.
Cardio Kobieta ma wiele powodów, by uwielbiać ćwiczenia cardio – dzięki nim czuje się silna i sprawna. Nigdy nie była w lepszej formie, a firma Nike pragnie, by była zainspirowana i pełna energii zawsze, gdy wybiera się na trening. Już podczas zakładania koszulki zobaczy nową, termicznie tłoczoną metkę (nie powodującą otarć podczas ćwiczeń!) z nadrukowanymi hasłami, takimi jak „trening czyni mistrza”, które zmotywują ją do działania przed zajęciami i po nich. Przedstawiające grafikę wstawki z meshu, które są bezszwowo połączone z ubraniem, zostały zaprojektowane po to, by zwiększyć elastyczność stroju i skuteczność wentylacji. Właśnie tego jej potrzeba, gdy ciało rozgrzeje się podczas spinningu lub gdy kick-bokserskie ćwiczenia cardio zmuszą ją do rozciągnięcia się do granic możliwości. Ponieważ grafiki rozmieszczono w sposób uwzględniający anatomiczne położenie mięśni, okazuje się, że dziewczyna nigdy nie wyglądała tak dobrze... To po prostu dopasowane do kobiecego ciała, zgrabnie leżące stroje – zapewniające dużo więcej niż tylko zapobieganie poceniu się. Serce i dusza treningu. Running Mając na koncie 35 lat doświadczeń, Nike postanowiła skorzystać z okazji i spojrzeć wstecz na biegaczy, którzy byli dla niej inspiracją, oraz na tych, którzy obecnie zmuszają firmę do kreatywnego wysiłku. Zaowocowało to takim to wnioskiem: LEKKOŚĆ PONAD WSZYSTKO. W końcu przecież bieganie uwalnia od stresów, co jest pod każdym względem korzystne – ciało staje się zdrowsze, do mózgu dopływa więcej krwi i mamy lepszy humor, życie seksualne jest OK, no i świat staje się piękniejszy.Wprowadziliśmy więc ten pomysł w życie. LEKKOŚĆ PONAD WSZYSTKO. Od butów po rękawice i w całej kolekcji odzieży przemyślane rozwiązania likwidują zbędny ciężar. Uprościliśmy szczegóły i przygotowaliśmy produkty stworzone do ruchu i niezawodne na każdym dystansie.
Yoga Prostota. Elegancja. Piękno. Siła. Kobiety uprawiają jogę, bo daje im to wdzięk i siłę, których potrzebują, by utrzymać się u szczytu formy. Dzięki tym ćwiczeniom mają wyostrzone zmysły, rozluźnione i zwinne mięśnie oraz bystry umysł. Wiedzą, kiedy należy w życiu zwolnić – joga pozwala im się skupić – dzięki czemu mogą skierować swą siłę na realizację innych przedsięwzięć.W sali gimnastycznej oraz poza nią. Zrównoważony, harmonijny styl życia wymaga kolekcji tak samo naturalnej, eleganckiej i harmonijnej. Dlatego właśnie NikeWomen zaprojektowała całą kolekcję yoga z tkanin bambusowych. Naturalna sprawność ma swój początek i wewnątrz, i na zewnątrz. Czym jest tkanina bambusowa? To materiał absorbujący, dający oddychać skórze, lekki i wyjątkowo miękki w dotyku. Ma sprężyste włókna, więc łatwo o nią dbać i jest trwała. Bambus potrzebny do uszycia ubrania nie wymaga dużych ilości pestycydów i jest ważnym elementem bilansującym ilość tlenu i dwutlenku węgla w atmosferze. Noszenie ubrań z takiej tkaniny może dać jeszcze większą satysfakcję, gdy pomyślimy, że bambus jest surowcem odnawialnym i łatwo dostępnym. Z jego włókien powstają tkaniny ułatwiające oddychanie, a sama roślina wytwarza powietrze lepiej nadające się do oddychania. Przewaga tkaniny bambusowej nad syntetyczną polega na tym, że bambusowa jest naturalnie rozciągliwa w ruchu, komfortowa i układa się na ciele tak, jak tego pragnie entuzjastka jogi – promieniuje z niej ta sama aura, która towarzyszy wspaniałym ćwiczeniom jogi.
Sport Culture Jesienią 2007 r. firma Nike będzie obchodzić 35-lecie swojej działalności. 35 udanych lat, w czasie których tworzyliśmy produkty zachęcające ludzi do ruchu i aktywności. Dla uczczenia tej rocznicy firma Nike postanowiła powrócić do swoich korzeni i sięgnąć do wzorów, technologii i dziedzictwa, które uczyniły tę markę naprawdę wyjątkową. Ciekawe elementy z dawnych kolekcji, takie jak waflowy wzór znany z jednych z pierwszych butów do biegania, zostały uwzględnione w grafice zdobiącej koszulki, a kultowe produkty w rodzaju kurtki Windrunner są ponownie wprowadzane na rynek w limitowanych seriach, obejmujących dawne wersje oraz kilka nowych interpretacji. W całej kolekcji widać nowe rozwiązania, wzory i pomysły, wyrosłe z doświadczeń z przeszłości. Komunikat jest oczywisty. 35 lat firmy Nike: patrzymy wstecz, patrzymy w przyszłość, ale nigdy nie stoimy w miejscu. Więcej informacji o nowej kolekcji NikeWomen szukaj na www.nikewomen.com |