Gladys Burril – najstarsza uczestniczka maratonu na świecie!

Gladys Burril to prawdziwa seniorka z werwą! 92 letnia Amerykana pierwszy raz wystartowała w maratonie, mając 82 lata, dziś nadal jest w formie i bierze udział w imprezach biegowych!  
fit.pl
2011-04-08 00:00
Udostępnij
Gladys Burril – najstarsza uczestniczka maratonu na świecie!
gladys seniorkaNa Gladys nie ma mocnych, od 2006 roku pozostaje niekwestionowana liderką maratonów w swojej kategorii wiekowej.

Pierwszy raz wzięła udział w maratonie, mając 86 lat. Wraz z upływem czasu  seniorka postawiła solidnie trenować a efektem były regularne wystąpienia w imprezach biegowych.

Na co dzień Gladys Burril jest niezwykle aktywna: zanim wybrała biegi uwielbiała wspinaczkę, jazdę konno, piesze wycieczki po pustyni – takiej kondycji mógłby pozazdrościć jej niejeden człowiek w sile wieku!

To oczywiście nie koniec sportowych dokonań Pani Burril, seniorka w grudniu minionego roku wzięła udział w biegu w Honolulu, bieg ukończyła w 9 godzin i 53 minuty.

Jaki jest sekret żywotności, wigoru i formy najstarszej uczestniczki maratonu? Być może pasja i miłość do biegów, a także samozaparcie i pozytywne nastawienie. Seniorka codziennie odbywa regularne spacery. W tygodniu przemierza około 72 kilometry.

W tym roku Amerykana została oficjalnie uznana za najstarszą uczestniczkę maratonu i wpisana do Księgi Rekordów Guinnessa.

www.senior.fit.pl

 
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.
Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.