Kolekcja marki Reima na wiosnę - lato 2018 to kwintesencja troski o przyszłe pokolenia

Od 1944 różnorodna pogoda Finlandii inspiruje markę Reima do projektowania funkcjonalnych ubrań dla dzieci. Dzisiaj marka ta jest wiodącym producentem dziecięcej odzieży outdoorowej, która – czerpiąc z własnego ogromnego doświadczenia – tworzy mądre rozwiązania dla dzieci na całym świecie, niezależnie od klimatu czy pory roku. Kolekcja wiosna–lato 2018 odzwierciedla jedną z głównych myśli marki – by budować lepsze dzieciństwo dla przyszłych pokoleń
2018-02-16 00:00
Udostępnij
Kolekcja marki Reima na wiosnę - lato 2018 to kwintesencja troski o przyszłe pokolenia

Reima dostarcza swoje produkty do ponad 70 państw na całym świecie, a sieć sprzedaży stacjonarnej i online wciąż rośnie. Jednak stabilny wzrost to nie wszystko. W dzisiejszych czasach każda marka produkująca dla dzieci i nastolatków musi wysoko w swoich priorytetach umieszczać zasady zrównoważonego rozwoju. Reima podsumowuje ten aspekt w jednym zdaniu: To, co jest dobre dla Twoich dzieci, jest też dobre dla naszego środowiska. Marka buduje swój wizerunek w oparciu o cztery główne zasady.

1. Zdrowy styl życia jest kluczem do zdrowia, czerpania radości z nauki oraz dobrego, zdrowego snu. Reima chce inspirować całe rodziny, aby odkrywały radość ze wspólnego spędzania czasu w ruchu, a dzieciom zapewnia produkty, które umożliwiają im swobodę oraz komfort podczas każdej aktywności. Marka współpracuje także z różnymi organizacjami, które wspierają zdrowy rozwój dzieci i promują aktywność fizyczną.

2. Bezpieczeństwo i ochrona. Wszystkie produkty marki Reima – od użytych materiałów aż do zastosowanych technologii – są bezpieczne dla dzieci i stworzone z myślą o ich ochronie. Reima używa tylko nietoksycznych materiałów, zwracając uwagę na ich funkcjonalność, wygodę oraz ekologię – produkty Reimy wolne są od szkodliwych fluorowęglowodorów, a tkaniny spełniają wszystkie światowe standardy i przepisy bezpieczeńswta dotyczące dziecięcych ubrań*.

3. Zabawa w czystym powietrzu i na czystej ziemi. Wysoka jakość produktów marki oraz ich ponadczasowy styl sprawiają, że Reima to inwestycja na kilka pokoleń aktywnych dzieci. Marka dba o to, aby ubrania były łatwe w czyszczeniu, co oszczędza energię, wodę i zużycie detergentów. Reima pracuje również nad zwiększeniem użycia materiałów pochodzących z recyklingu.

4. Przejrzysty łańcuch produkcji oparty na wysokich wartościach etycznych. Reima współpracuje z partnerami, którzy przestrzegają tych samych wysokich standardów etycznych i jakościowych. Łańcuch dostawców i partnerów marki oparty jest na długoterminowych relacjach i w oparciu o wyznawane wartości. Od 2010 roku Reima jest członkiem BSCI (Buisness Social Compliance Initiative) – globalnej inicjatywy społecznej odpowiedzialności w biznesie. Ich bezstronne i niezapowiedziane audyty są gwarancją, że wszystkie firmy i instytucje, odpowiedzialne za poszczególne etapy powstawania produktów marki Reima, spełniają wysokie wymagania i zapewniają sprawiedliwe warunki swoim pracownikom.

reima3

Nowości marki Reima na sezon wiosna–lato 2018

Odporne na wodę i brud

Wytrzymałe i wodoodporne wykończenie jest niezbędne w produkcji ubrań łatwych w pielęgnacji. Powłoka z membrany DWR chroniąca tkaninę sprawia, że ubrania można prać rzadziej, w niższych temperaturach i z użyciem mniejszej ilości detergentów – co w efekcie oznacza mniejsze zużycie energii, wody i środków chemicznych podczas użytkowania produktu. Wszystkie impregnaty stosowane przez markę są bezpieczne, nietoksyczne i wolne od fluorowęglowodorów, aby chronić zarówno zdrowie dzieci, jak i ekosystem.

Nowością w tym sezonie są jeansy odporne na wodę i brud, które wyglądają dokładnie tak samo, jak regularna para jeansów. Dodatkowo, dzięki zastosowaniu włókien Coolmax®, spodnie  odprowadzają z ciała wilgoć, wytworzoną podczas wysiłku fizycznego. Teraz dzieci mogą pozostać aktywne nawet podczas bardziej oficjalnych wyjść, bez strachu o zabrudzenie czy przegrzanie.

Komfort i bezpieczeństwo na słońcu

Niekorzystny wpływ nadmiernego wystawiania skóry na promienie słoneczne, szczególnie dla małych dzieci, jest coraz bardziej znany. Wiele tkanin stosowanych przez Reimę jest badanych pod kątem skuteczności ochrony przed promieniowaniem UV, a wartość filtra UV jest zaznaczona na ubraniach. Wcześniejsze testy produktów gwarantują niezawodną ochronę przed słońcem.

Większość tkanin wykorzystywanych w letnich ubraniach Reimy chroni przed promieniami UV naturalnie, czyli w oparciu o strukturę materiału; inne posiadają ochronne substancje złączone z włóknami tkaniny. Wszystkie te materiały są bezpieczne dla dzieci i nie posiadają żadnych toksycznych substancji, bez względu na zastosowaną technologię. Używając ubrań z serii Reima SunProof UV, można wydłużyć czas spędzony na słońcu aż o 50 razy i jednocześnie zmniejszyć zużycie kremów z filtrem bez obawy o bezpieczeństwo skóry dziecka**.

reima_1

Czerpanie radości z ruchu

Spędzanie coraz większej ilości czasu przed monitorem komputera, a zdecydowanie mniejszej na aktywnej zabawie na świeżym powietrzu – to poważne zagrożenia dla zdrowia dzieci. Reima chce walczyć z negatywnymi trendami i pomóc rodzicom utrzymać ich dzieci w ruchu. Razem z marką Suunto, wiodącym producentem zegarków sportowych, komputerów nurkowych i akcesoriów sportowych używanych przez podróżników na całym świecie, Reima opracowała system ReimaGO®. Składa się on z czujnika mierzącego aktywność fizyczną dzieci, atrakcyjnej aplikacji w formie gry, która zachęca dzieci do ruchu, a także szerokiej gamy odzieży ze specjalnymi kieszonkami na umieszczenie czujnika. Bezpłatną aplikację można pobrać z Apple App Store dla smartfonów z systemem iOS i Google Play dla smartfonów z systemem Android.



*Dlaczego nie używamy fluorowęglowodorów?
Perfluorowęglowodory (PFC) to jeden z rodzajów substacji chemicznych należących do szerszej grupy fluorowęglowodorów. Duża część impregnatów zawiera PFC bądź inne składniki, które ulegają degradacji do PFC, z uwagi na ich bardzo wysoką odporność na wodę i brud. Działają rewelacyjnie, ale niestety mają bardzo negatywny wpływ na środowisko naturalne:
  • są stabilne chemicznie – nie rozkładają się w naturze
  • mogą być przenoszone nawet na bardzo długich odległościach przez zwierzęta i ludzi
  • podejrzewa się, że są rakotwórcze
  • negatywnie wpływają na układ rozrodczy ssaków.
Jakie składniki Reima używa zamiast PFC?
  • BIONIC-FINISH® ECO produkowane przez RUDOLF Group – polimery o rozgałęzionej budowie, zwane dendrymerami
  • TeflonTM EcoEliteTM – odnawialne wykończenie roślinne, zatwierdzone przez system bluesign®.
**Dlaczego powinniśmy ograniczyć użycie kremów z filtrem UV?
Wiele substancji chroniących przed promieniowaniem UV, które są obecne w kremach, jest szkodliwa dla wodnych organizmów żywych, a nawet może niszczyć rafy koralowe. Używając – zamiast kremów – ubrań zabezpieczających przed szkodliwym działaniem słońca, użytkownicy marki Reima zmniejszają ilość środków chemicznych przedostających się do przyrody, a tym samym pomagają chronić ekosystemy wodne.
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

 

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

 

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

 

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

 

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

 

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

 

 

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.