Złote Tarasy na początku września będą gospodarzem akcji „Mamo, tato, wolę wodę!”. Akcja ma na celu popularyzowanie pozytywnego wpływu regularnie spożywanej wody na zdrowie najmłodszych. Liczne zabawy dla dzieci oraz szeroka oferta edukacyjna dla ich rodziców to promocja zdrowych nawyków żywieniowych w atrakcyjnej formie.
5 września 2009 r., w związku z akcją „Mamo, Tato, wolę wodę!”, Złote Tarasy gościć będą wielu znakomitych gości. Wśród nich znajdą się gwiazdy sportu i telewizji, eksperci Instytutu Żywności i Żywienia oraz Instytutu Matki i Dziecka, animatorzy Akademii Zdrojka oraz dziecięcy zespół muzyczny. Konkursy z nagrodami, edukacyjne zabawy z wodą, nauka choreografii z High School Musical, malowanie twarzy i inne atrakcje zapewniane przez sieć sklepów Smyk – to wszystko ma zapewnić nie tylko rozrywkę, ale również sprawić, aby dzieci polubiły wodę i chętnie wybierały ją do picia.
W dniu imprezy postawiona zostanie scena, gdzie w godzinach 11.00-18.00 odbywać się będą konkursy, zajęcia taneczne i wokalne dla dzieci oraz warsztaty edukacyjne z udziałem ekspertów żywieniowych dla rodziców. Ponadto dzieci będą mogły bawić się w specjalnie przygotowanym na potrzeby tego wydarzenia przez sieć sklepów SMYK placu zabaw. Wszystko po to, żeby pokazać rodzicom, jak ważną rolę odgrywa woda w diecie dzieci.
Całemu wydarzeniu przyświeca cel, jakim jest zdrowie najmłodszych. Jednak jego bardzo duża część przeznaczona jest dla samych rodziców – to oni mają największy wpływ na kształtowanie ich postaw. Dlatego podczas imprezy eksperci z Instytutu Żywności i Żywienia oraz Instytutu Matki i Dziecka powiedzą, jak powinna wyglądać dieta dziecka oraz dlaczego woda jest tak ważna dla prawidłowego funkcjonowania jego organizmu, będą też udzielać indywidualnych porad.
Organizatorem programu „Mamo, tato, wolę wodę!” jest firma Żywiec Zdrój S.A. Kampanię wspiera merytorycznie Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka. Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo Zdrowia, natomiast patronat medialny stacja TVP2. Akcję wspiera także sieć sklepów Smyk, a event inaugurujący - Złote Tarasy.
Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Obiekt mieści się między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Jego symbolem jest pofalowany szklany dach o powierzchni 1 hektara. Nazwa Złote Tarasy nawiązuje do ulicy Złotej i do architektury budynku. Kaskadowo rozmieszczone tarasy obejmują dwa place miejskie – wewnętrzny z fontanną oraz zewnętrzny, otoczony restauracjami. Na pięciu poziomach centrum klienci znajdą ponad 200 marek handlowych, kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, kluby muzyczne, kino oraz szereg punktów usługowych. W centrum działa czteropoziomowy podziemny parking na 1200 samochodów. Projekt i funkcjonalność obiektu została już wielokrotnie nagrodzona. Złote Tarasy są zdobywcą tytułu najlepszego projektu komercyjnego na świecie (MIPIM Architectural Review Future Project Awards).