MATEUSZ BOJARSKI: KONSEKWENCJA I ZAANGAŻOWANIE TO PRZEPIS NA SUKCES

Z Mateuszem Bojarskim, managerem Fabryki Zdrowia ze Stalowej Woli, która zdobyła tytuł Przyjaznego Klubu Fitness rozmawiamy o konkursie dla klubów fitness oraz wyzwaniach, które stoją przed menagerem
2016-12-15 00:00
Udostępnij
MATEUSZ BOJARSKI: KONSEKWENCJA I ZAANGAŻOWANIE TO PRZEPIS NA SUKCES

Fit.pl: Fabryka Zdrowia zdobyła tytuł Przyjazny Klub Fitness w konkursie organizowanym wspólnie przez body LIFE i fit.pl. Co dla Was oznacza tytuł?

Mateusz Bojarski: Tytuł Przyjaznego Klubu Fitness to dla nas ogromne wyróżnienie, które pokazuje jak wspaniałą i zżytą mamy społeczność w klubie. Świadczy o tym , że jak wiele osób nam ufa. Nagroda również zobowiązuje do dalszej ciężkiej pracy, oraz samodoskonalenia, tak aby nie zawieść tych co na nas zagłosowali.

Dlaczego o Waszym klubie można powiedzieć przyjazny?

Z pewnością jesteśmy przyjaznym klubem, jednak ciężko wskazać jeden konkretny powód czy argument dlaczego tak jest. Myślę, że na to składa się wiele działań i szereg czynników. Najważniejsze to: atmosfera panująca w klubie, otwartość i życzliwość pracowników FZ, szeroka oferta, możliwość przetestowania nas bez ponoszenia kosztów. Przez te wszystkie miesiące naszej działalności wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów i staramy jednocześnie jak najszybciej je spełniać. Dostosowaliśmy dzięki temu naszą ofertę do ludzi, a nie odwrotnie.

Skąd decyzja o wzięciu udziału w konkursie?

W naszym mięście w momencie zgłoszenia do konkursu nie mieliśmy konkurencji w postaci klubu o podobnym profilu. Ciężko jest udowodnić, że jest się dobrym czy najlepszym jak nie ma się z kim porównać. Chęć zmierzenia się z innymi klubami sprawiła, że zdecydowaliśmy się wziąć udział w konkursie.

klub2

Trudno było zachęcić Waszych klientów do głosowania na klub?

Nasi klienci to bardzo zżyta z nami społeczność wystarczy impuls z naszej strony, a spotykamy się z ogromną reakcją.

Jaka jest filozofia Klubu Fabryka Zdrowia?

Nasza filozofia jest bardzo prosta, sprawiamy, że każdy czuje się u nas ważny. Dzięki zespołowi ludzi pracujących w FZ, każdy nasz klient jest ważny, jego cele i marzenia są dla nas ważne, jego pasja jest ważna, jego problemy są ważne. Takiego poczucia koleżeńsko rodzinnej atmosfery sam sprzęt i chłodno witające nas bramki na wejściu, nie stworzą - tylko ludzie.

Zatrudniając instruktorów fitness, trenerów personalnych patrzycie tylko na ich kwalifikacje?

Nie tylko, chodź to w niektórych przypadkach argument nie do przeskoczenia. Pamiętajmy, że działamy w branży usługowej, więc niejednokrotnie kompetencje miękkie, behawioralne są równie ważne, a czasami ważniejsze.

klub4

Co robicie, aby przyciągnąć nowych klientów?

Przyglądamy się trendom panującym na rynku zarówno lokalnym jak i tym globalnym. Staramy się wychodzić na przeciw oczekiwaniom naszych klientów. Przykładem może być nasza nowa sala pod sztuki walki, którą otwieramy na dniach. Zapotrzebowanie na tego typu zajęcia było tak duże, że postanowiliśmy nie tylko wprowadzić tego typu zajęcia, ale stworzyć do tego specjalne miejsce. Dlatego tak jak wspominałem wcześniej, dostosowujemy ofertę do ludzi a nie ludzi do oferty, nie wmawiamy ludziom jakie zajęcia są dla nich dobre, czy jak mają ćwiczyć. Chcemy aby klient sam odkrył jaka forma aktywności sprawia mu największą przyjemność i co przynosi pożądane rezultaty.

Czym wyróżniacie się spośród innych klubów fitness?

Mówiąc o rynku lokalnym to na pewno jakością i ofertą, jednak rozmawiając w skali regionu lub kraju należy do tego dodać naszą filozofię. Dzisiaj każdy profesjonalny klub ma nowoczesny sprzęt, nowoczesne klimatyzowane pomieszczenie, piękne sale do zajęć grupowych z rozbudowanym grafikiem, oraz szereg usług wykraczających poza standardy przeciętnego klubu fitness. Przypomnę natomiast odpowiedź na wcześniejsze pytanie, które wydaje mi się, że uderza w sedno i sprawia, że dzięki naszemu podejściu do fitnessu jesteśmy czasami o krok przed innymi. Ludzie pracujący w FZ sprawiają, że każdy klient traktowany jest indywidualnie w poczuciu, że jest najważniejszy.

Organizujecie jakieś własne eventy, które pozwalają zintegrować Waszych stałych bywalców?

Oczywiście, dość często jednak nie na tyle aby nie spowszedniały. Co dwa, trzy miesiące organizujemy, różnego rodzaju zawody i maratony fitness z nagrodami. Natomiast raz do roku zamykamy klub wcześniej aby świętować do rana nasze klubowe urodziny.

Jakie zajęcia z Waszej oferty cieszą się największą popularnością?

Zajęć, które cieszą się u nas nieustaną popularnością to z pewnością: Body Pump z portfolio Les Mills, Indoor Cycling, oraz trening obwodowy i funkcjonalny.

klub3

Jakie wyzwania stoją przed klubem fitness w dzisiejszych czasach?

Przed klubami lokalnymi będą to duże sieci z niskimi cenami, szeroko rozbudowanym marketingiem za którym stoi sztab ludzi. Chociaż czasami i taką konfrontacje można obrócić w sukces.

W moim subiektywnym odczuciu wyzwanie dla klubów na przyszłość to technologia, która będzie sprawiać, że z czasem możemy być mniej potrzebni. Wierzę natomiast, że dzięki pasji i wiedzy ludzi związanych z naszą branżą będzie się ona ciągle rozwijać i nie skończy jak firma Kodak, która paradoksalnie pierwsza wymyśliła fotograficzny aparat cyfrowy, i przez te aparaty upadła bo nie wykorzystała własnego potencjału.

Co jest najprzyjemniejszą stroną bycia menadżerem klubu fitness? A jakie są złe strony?

Najprzyjemniejsze dla mnie w pracy jest to, że pracuje z ludźmi z którymi chcę, a nie z którymi muszę. Odnośnie drugiej części pytania, to podobno nic tak nie wkurza w klubie jak ludzie, ale ja się jeszcze z tym nie spotkałem ;)

Jaki jest Wasz przepis na sukces?

Konsekwencja i zaangażowanie całego zespołu. Stawiamy sobie nowe cele i skrupulatnie staramy się je realizować.

Jakie macie dalsze plany rozwoju?

Pomału myślimy o siostrze.

Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

 

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

 

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

 

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

 

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

 

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

 

 

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.