Pelłne białak, witamin i przeciwutleniaczy. Pistacje są naturalną przekąską, która może ułatwić spalanie tłuszczu i pozwolić zregenerować organizm po wysiłku fizycznym
fit.pl
2011-06-17 00:00
Udostępnij
Pistacja - sportowy orzech
pistacjeW odróżnieniu od wielu przekąsek dostępnych na rynku, pistacje są w pełni naturalną alternatywą i składają się wyłącznie z jednego składnika – orzecha pistacjowego. Dzięki temu należą do najczęściej polecanych przez dietetyków składników zdrowej diety.

Zawarte w pistacjach minerały, składniki odżywcze i witaminy, pozwalają uzupełnić braki w organizmie powstałe w trakcie intensywnego treningu. Obecna w nich witamina B, odgrywa podstawową rolę w metabolizmie, przyczyniając się do przetworzenia pożywienia w energię potrzebną osobom aktywnym.

Ponad 90% tłuszczu zawartego w pistacjach, to zdrowe nienasycone kwasy tłuszczowe. Ponadto, tłuszcz zawarty w pistacjach nie jest w całości przyswajany przez organizm, przez co kaloryczność tych orzechów jest w rzeczywistości mniejsza, niż dotychczas sądzono.

Zamiast pić napoje energetyzujące, wystarczy po wysiłku fizycznym zjeść garść pistacji i wypić szklankę wody – to naturalny sposób uzupełnienia elektrolitów utraconych podczas ćwiczeń.

Pistacje są jednymi z najbogatszych w błonnik orzechami. Regularne ich spożywanie w ilości ok. 25-35 gramów dziennie pomaga utrzymać zdrową wagę ciała, a także spowalnia trawienie, sprawiając, że czujemy się pełni na dłużej.

www.fit.pl


 
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.
Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.