Tym razem pomocnikami bohatera są pyszne owoce: kiwi, gruszki, śliwki i nektarynki.
Dzięki licznym sukcesom akcji, promowanie zdrowego odżywiania owocami Mr Fruitnessa zostało przedłużona do 2012 r. Propagowanie spożywania owoców przez niemal pięć lat istnienia projektu Mr Fruitness polegało na organizowaniu warsztatów, promocjach w sklepach największych sieci handlowych w Austrii, Niemczech, Polsce, Szwecji i Wielkiej Brytanii, inicjatywach w szkołach i udostępnianiu materiałach informacyjnych off- i on-line.
Postać stworzona została specjalnie po to, aby dotrzeć do dzieci i młodzieży, Superbohater w tym roku fizycznie pojawił się w pawilonach targów berlińskich, odbywających się w dniach 9-11 lutego 2011 r. W środę, 9 lutego, po południu oraz przez cały dzień w czwartek, 10 lutego, superbohater rozdawał w pawilonach Fruit Logistica ulotki zapraszające do odwiedzenia stoiska Fruitness zorganizowanego na Piazza Italia.
www.dziecko.fit.pl