Wspólnota Europejska oraz Włochy są ważną częścią programu walki z otyłością wśród dzieci. Analiza odwiedzin na stronie www.fruitness.eu daje bardzo znaczące dane: przez ostatni roku projektu stronę odwiedziło 9.755 internautów, tj. znacznie więcej niż w pierwszym roku pierwszego etapu projektu. Jeśli chodzi o rodzaj odwiedzających w pierwszym roku drugiego etapu, to 80,26% stanowią nowi goście, a 19,68% - powracający.
Zwiększyła się również popularność superbohatera: strona jest dostępna w ponad 120 krajach świata, choć większość odwiedzin pochodzi nadal z głównych krajów docelowych kampanii, tj. Austrii, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Polski i Szwecji.
Wydarzenia, które czekają na Mistera Fruitness, są nie mniej frapujące niż poprzednie wyzwania: w pięciu docelowych krajach projektu superbohater będzie obecny w wielkich sieciach handlowych i dystrybucyjnych przez cały sezon zimowy, aby promować spożywanie gruszek i kiwi wśród dzieci.
Dofinansowanie kampanii ze strony Wspólnoty Europejskiej na kolejne trzy lata zostało potwierdzone we wrześniu 2009 r. dzięki nadzwyczajnym wynikom osiągniętym w pierwszych trzech latach trwania projektu, kiedy to w związku z różnymi działaniami informacyjnymi z udziałem superbohatera w zielonym kostiumie liczba nawiązanych kontaktów sięgnęła 21 milionów.
www.fit.pl
Mr. Fruitness dobrze rozpoczął drugi etap
Mr. Fruitness wychodzi zwycięsko z kolejnego ważnego wyzwania. Nasz silny i zdrowy superbohater, który narodził się w ramach europejskiego projektu promowania spożycia owoców współfinansowanego przez Centrum Usług Owocowo-Warzywnych