Zwiększyła się również popularność superbohatera: strona jest dostępna w ponad 120 krajach świata, choć większość odwiedzin pochodzi nadal z głównych krajów docelowych kampanii, tj. Austrii, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Polski i Szwecji.
Wydarzenia, które czekają na Mistera Fruitness, są nie mniej frapujące niż poprzednie wyzwania: w pięciu docelowych krajach projektu superbohater będzie obecny w wielkich sieciach handlowych i dystrybucyjnych przez cały sezon zimowy, aby promować spożywanie gruszek i kiwi wśród dzieci.
Dofinansowanie kampanii ze strony Wspólnoty Europejskiej na kolejne trzy lata zostało potwierdzone we wrześniu 2009 r. dzięki nadzwyczajnym wynikom osiągniętym w pierwszych trzech latach trwania projektu, kiedy to w związku z różnymi działaniami informacyjnymi z udziałem superbohatera w zielonym kostiumie liczba nawiązanych kontaktów sięgnęła 21 milionów.
www.fit.pl